• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Aleta
    Soldemor skrev 2010-05-31 16:05:43 följande:
    OK, då var det gjort, har anmält mig t vvm igen...allt för att få träffa Söte-Rickard en gång till.
  • dfk

    Soldemor, hoppas kissen snart mår bättre! Det är klart du ska träffa snyggingen en gång till, hojta till när det är dags så vi också kan titta!


     


    Aleta, haha..Ja jag ska sy åsneöron till tio-femton barn!!Kanske ingen match för den som syr åsnneöron ofta, men det gör ju inte jag...{#lang_emotions_undecided} Vet inte hur jag lyckades få på mig den här uppgiften! Nu är tre par klara... De ska vara stoppade och ha ståltråd i sig för att de inte ska hänga, Imorgon bitti ska de vara klara, voj voj!


     


    Im yours! Bra att rensa, vad det ska kännas bra när du är klar!


    Sonja, jag vill också ha klädbytardag. Vilken rolig festkväll du hade, det var du värd!!!

  • Cantaton

    Jag hoppas ni inte glömmer bort mig när jag aldrig visar mig. Jag är inne i en fullständigt kaosartad period. Men den är över om två veckor, så jag är noga med sömnen och fokuserar hela dagarna i övrigt! Kan f.ö. berätta att min kära pappa har börjat jobba halvtid idag - efter drygt sju månader på sjukhus. Han blev utskriven förra veckan.

  • Aleta

    dfk, jag antar att du fortfarande sitter och sliter med åsneöronen, hoppas att barnen blir fina!


    Så roligt att din pappa har blivit så pass mycket bättre Cantaton!


    Idag har jag klippt gräsmattan med åkgräsklipparen. Minsta tösen fick sitta i knät med hörselskydden på och ibland hoppade hon av och lyfte undan kvistar och leksaker. (Den knasiga klipparen stannar om man kliver av och är jättesvår att starta.) Hon var mycket stolt, men efter två timmar somnade hon, så den sista timmen hade jag en sovande unge i famnen.


    Godnatt tanter!

  • Cantaton

    Mysigt.


    Aleta skrev 2010-06-01 00:01:34 följande:
    dfk, jag antar att du fortfarande sitter och sliter med åsneöronen, hoppas att barnen blir fina! Så roligt att din pappa har blivit så pass mycket bättre Cantaton! Idag har jag klippt gräsmattan med åkgräsklipparen. Minsta tösen fick sitta i knät med hörselskydden på och ibland hoppade hon av och lyfte undan kvistar och leksaker. (Den knasiga klipparen stannar om man kliver av och är jättesvår att starta.) Hon var mycket stolt, men efter två timmar somnade hon, så den sista timmen hade jag en sovande unge i famnen. Godnatt tanter!
  • Sonja68

    Cantaton: Vi glömmer dig inte! Så underbara nyheter ang pappa

  • dfk

    Nu är åsneöronen inlämnade till dramaläraren . Var så trött igår kväll på dessa förbannade öron, nålen som gick av, ståltråden tog slut mm mm.

    Nejdå Cantaton vi har dig i våra tankar!{#lang_emotions_heart}

    Har lite lunchrast och sitter och funderar på vart jag ska ta vägen. Ingen hemlagad matlåda kom med i morse, så jag antar att jag måste bege mig ut för en matbit...

    Var tog den härliga värmen vägen? Här är det kyla i vinden och molnigt.
    Jag har ju letat fram sommargarderoben, så på mina galgar hänger det nu sommarklänningar och tunna tunikor. Brrr...

    Kram

  • Sonja68

    Gud, giv mig styrka... Brudöverlämning... behöver jag säga nåt mer?? Två trådar där man verkligen VILL feltolka allt som skrivs.

Svar på tråden Tantvarning del 8