• lyckan ler

    Augusti brudar 2010

    Såg att det fanns en tråd tidigare, som blivit stängd. Så jag gör en ny, och hoppas att det dyker upp flera brudar att diskutera med!

    Kopierar in info från förra tråden:
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

    28 Augusti
    cplusj
    lyckan ler

  • Svar på tråden Augusti brudar 2010
  • Skimmra

    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro


    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83


    Annika Hbg
    Skimmra

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire

    28 Augusti
    cplusj 
    lyckan ler
    Pemzan

    Nu la jag till oss den 14 augusti. Bröllopsklänningen hänger i garderoben och skorna är beställda. Vi håller på att titta på bröllopsresa som troligtvis kommer att bli i början av december då vi planerar att åka på safari i Kenya eller Tanzania och sen sol och bad på Zanzibar. Någon med erfarenhet av safari och eller Zanzibar??

  • Tjena

    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro


    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83


    Annika Hbg
    Skimmra

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire

    28 Augusti


    cplusj 
    lyckan ler
    Pemzan


    Tjena


     


    Jag ramlade tydligen bort på vägen...


     

  • empa83

     


    Skimmra skrev 2010-06-01 13:23:10 följande:
    Nu la jag till oss den 14 augusti. Bröllopsklänningen hänger i garderoben och skorna är beställda. Vi håller på att titta på bröllopsresa som troligtvis kommer att bli i början av december då vi planerar att åka på safari i Kenya eller Tanzania och sen sol och bad på Zanzibar. Någon med erfarenhet av safari och eller Zanzibar??

    min tärna har varit där, i vintras, hon tckte det var helt fantastiskt! hummer till frukost tror jag de hade på det hotellet de bodde på;) bilderna är gryma, fick se leon å allt annat coolt på väldigt nära håll!

  • Liilly

    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro


    8 Augusti
    Liilly


    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83


    Annika Hbg
    Skimmra

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire

    28 Augusti


    cplusj 
    lyckan ler
    Pemzan


    Tjena


     


    Idag har vi fixat med alla papper (vigselförrättare, namnbyte och hindersprövning)


    Skönt att ha det klart

  • Skimmra

     


    empa83 skrev 2010-06-01 18:03:13 följande:
      min tärna har varit där, i vintras, hon tckte det var helt fantastiskt! hummer till frukost tror jag de hade på det hotellet de bodde på;) bilderna är gryma, fick se leon å allt annat coolt på väldigt nära håll!

    Åh det låter hääärligt (ääääälskar hummer ) kan du fråga din tärna vad hotellet hette? Vore jättetacksam!!

  • glaca

    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro


    8 Augusti
    Liilly


    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83


    Annika Hbg
    Skimmra

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca

    28 Augusti


    cplusj 
    lyckan ler
    Pemzan


    Tjena

  • Tjena

    I dag har jag beställt bröllopspresent till oss själva hehe... två champagneglas där det står våra namn och datum + 2 hjärtan.. och sen en dörrskylt där det står Här bor familjen ....


    Känns så stort!! Det närmar sig verkligen:)

  • Superstarfia

    Våran bröllopsplanering har stnnat upp helt efter ett chockerande besked om att jag är gravid.. Så nu blir det ju lite annat som måste fixa.. kommer jag komma i klänningen??? ;)


  • Astro
    Superstarfia skrev 2010-06-02 09:10:59 följande:
    Våran bröllopsplanering har stnnat upp helt efter ett chockerande besked om att jag är gravid.. Så nu blir det ju lite annat som måste fixa.. kommer jag komma i klänningen??? ;)
    Grattis! (Hoppas jag )

    Snörning i klänning kan ju ibland hjälpa, beroende på hur långt gången du kommer vara då. Empir-skuret kanske annars? Finns en del vackert på Haléns vet jag om du inte vill lägga ut en hel förmögenhet.


    Min Tärna var här i förrgår och vi övade på att snöra klänningen fort. Känder kanonkul! Den är så himla fin, och nu när mamma lämnat över sin slöja och jag kan prova allt på en gång, ja man bara ryser!!! Känns så himla spännande!

  • Superstarfia

     


    Astro skrev 2010-06-02 10:12:39 följande:
    Grattis! (Hoppas jag ) Snörning i klänning kan ju ibland hjälpa, beroende på hur långt gången du kommer vara då. Empir-skuret kanske annars? Finns en del vackert på Haléns vet jag om du inte vill lägga ut en hel förmögenhet. Min Tärna var här i förrgår och vi övade på att snöra klänningen fort. Känder kanonkul! Den är så himla fin, och nu när mamma lämnat över sin slöja och jag kan prova allt på en gång, ja man bara ryser!!! Känns så himla spännande!

    Klänningen jag har köpt för dyra pengar är korsettsnörad och jag vet att de finns tyg för att släppa ut den lite.. men jag ska boka in ett möte med butiken så snart som möjligt..

    jag kommer väl vara i vecka 13-14 ca...


Svar på tråden Augusti brudar 2010