• lyckan ler

Augusti brudar 2010

Såg att det fanns en tråd tidigare, som blivit stängd. Så jag gör en ny, och hoppas att det dyker upp flera brudar att diskutera med!

Kopierar in info från förra tråden:
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

28 Augusti
    cplusj
    lyckan ler

• Svar på tråden Augusti brudar 2010
  • glaca

Liily, jag förstår... jag kan inte heller släppa planerandet... även om jag verkar cool utåt.

• ung1brud

hoppar in jag med! Ska gifta oss den 28 aug! Längtar så mycket och har såå mycket kvar att göra.. eller det känns som det. Vi har ändå en hel del planerat, och bestämt. LÄNGTAR!!

• pussflufftess

Hoppar oxå in i tråden......

Vi ska gifta oss den 10 augusti 2010 i Cocoa Beach Florida. Vi kommer att ha ett ganska litet och romatiskt bröllop cirka 25 gäster. Trots det är det mycket som ska planeras och det blir dock lite svårare när man inte kan vara på plats och göra det.. Som tur är har jag min moster i Florida som är vår sk. WeddingPlanner..

Så planeringen går framåt och det mesta är redan fixat och bokat...Just nu har vi fullt upp med allt pappersarbete...inresetillstånd och pass..

I´ve been waiting for this moment for so long

an answered pray I know you are the ONE ... {#lang_emotions_heart}  Längtar

• Liilly

Åh! Idag har jag köpt klänning. Det var ingen tvekan! Så fort jag såg den (min BM plockade fram den) visste jag att det var klänningen jag skulle ha. Sen när jag provade den... jag ville inte ta av mig den. Och den kostade bara 2100:- =) Kan det bli bättre? *lycklig*

• cire

Sitter och kollar olika hemsidor ang bröllop för att leta inspiration till bordsdukning och arrangemang. Inser att det finns hur mkt somhelst. Men jag har fastnat för en amerikansk sida. Docm väldigt amerikansk men men mkt bilder på allt man kan tänka sej och massor av olika arrangemang. www.projectwedding.com gå till bilder och sen kan ni kolla i timmar :)

• 0Maria0

Ansluter mig också till tråden - 28 augusti är det dags för vår del - mindre än tre månader kvar nu!!

• Liilly

Åh vilken bra sida! massa fina bilder ju :)

• lyckan ler

Ojdå, nu bara trillar augustibrudarna in! Tror vi får göra en ny lista, eftersom den som finns i ts inte är särskilt komplett! Vi har dessutom ändrat datum!

Jag måste verkligen ta tag i klänningsbiten nu! Har förvisso ett litet enkelt bröllop, och har inget krav på "riktig" brudklänning. Men kan väl ändå vara idé att börja titta... Bara 2½ månad kvar ju! Floristen tyckte jag skulle ha klart med klänning innan jag bestämmer blommor... I torsdags bokade vi fotograf. Skönt att kunna bocka av det också!

Kopiera och fyll på listan. Jag fyller i lördagsdatumen, men har ni annat vigseldatum, så fyll på det:

7 augusti

14 augusti
    lyckan ler

21 augusti

28 augusti

• Liilly

7 augusti

8 augusti
    Liilly

14 augusti
    lyckan ler

21 augusti

28 augusti

Tror vi har bestämt plats för vigsel nu... Men vi måste kolla upp så det är okej först bara :) En halvö, en bit bort bara. Jätte mysigt!

Svar på tråden Augusti brudar 2010