• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

    Jo hålla handen mår man alltid bra av oavsett vad som händer eller inte händer i våra liv

  • Fjällbruttan

    Hej

    Liten Groda sover så jag hinner hit en kort sväng
    Fortfarande har den arma stackaren inget namn, men lilla vild föreslog...
    Leif!! Det blir det inte!

    Gratttis grattis grattis till Leksi med familj!
    Det var ingen liten kille du fick! Underbart att allt gått bra och hoppas ni myser nu{#lang_emotions_nalle}

    Här strålar solen och jag är inne, har en sån där dag då man ska försöka hinna med papper som strular.. så 32 minuter i kö på försäkringskassan för att höra att OJ, vi hade inte kollat, din SGI vart ju fastställd 10 dagar innan vi skickade ut nästa pappersbunt, strunta i den du... SUCK, nu vet vi varför inga sjukskrivningar godkänns, pengarna går till idioti!!

    Sen skulle jag boka dop.... blir ett litet eftersom vi måste på begravning i STHLM=dyrt=-i kassan...
    Boka går bra, men besked först i början av juni för prästen är på semester... STÖN!!
    OM nu händelsevis nån i min familj skulle vilja komma kan det vara bra att få ge besked....

    Nu har jag bara kvar försäkringsbolaget, och lite mail kvar... + lite skattemyndighetstjafs för företaget...

    Annars är det mesta bra här, Grodan sover flera timmar i sträck på nätterna{#lang_emotions_heart} så jag är inte supertrött i alla fall!! Och på 5 dagar hade hon gått upp 180g så mat får hon i sig i alla fall
    Min mage har dock gått hädan så jag är stenhård, toabesök är INTE kul...
    Käkar linfrö som en papegoja

    Kram till Blomman förresten, du är ingen knivmördare, du bara poängterade väldigt tydligt

    Kram till Daa som fixar vattenpumpen på bilen och till fru E.. spännande med sprutor, håller tummar och tår för er!

    Och kram till er alla andra, nu ska jag se om jag hinner ta en morfar....

  • passionsblomman

    Jättekonstig dag!
    Först skulle jag göra frukost och kolla BT, men då stod det folk i trädgården och var beredda med spadar. Jo, för jag har Thujor som jag -bland en hel del annat- vill bli av med härifrån. Så då blev det koka kaffe och bekanta sig mera med lite byfolk och det var skitbra.

    Sedan hade de ringt från skolan för sonen hade ont i magen. Ner och möta honom. -Han ligger nu däckad efter att ha spytt ner hela tv-rummet. {#lang_emotions_throwup}Magsjuka-jippi-kay-ey!
    Så, utvecklingssamtalet vi skulle på ville de inte att vi skulle komma till...och inte fotbollsträningen heller. Konstit va? 

    Ja så nu sitter man här och undrar om man inte också mår lite illa eller....???

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-05-04 14:50:14 följande:
    Jo hålla handen mår man alltid bra av oavsett vad som händer eller inte händer i våra liv

    Ja, det har du helt rätt i! *håller handen*

    Nej, vi kom nog aldrig fram till någon fikatid?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan