• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Leksi

    Men oj vad lugnt det var i tråden idag. Alla är ute och njuter av solen och våren kanske? Eller ligger & krystar fram en liten groda måntro?! *väntar ivrigt på rapport från Blommis*

    Jag tog mig till MVC idag, lugnt & metodiskt, fort gick det ju inte men jag kom fram. Min barnmorska trodde att det onda kunde bero på vätska som tryckte på en nerv också, eftersom det i princip är en punkt på vänster sida som gör svinont så fort jag har tyngd på det benet. Hon rekommenderade TENS-maskinen så vi ska testa den nu ikväll. Det "svåra" är ju att jag inte har ont alls när jag är still så jag vet inte riktigt hur man ska avgöra om det hjälper...? Gå omkring med den kanske? Ajaj, två smärtor samtidigt, mmm låter nice. Fast kanske bra övning inför förlossningen.

  • Hvidbrud
    Ankan80 skrev 2010-04-19 21:06:05 följande:
    Jag hinner inte vara här inne. Bara ammar hela tiden
    måste säga att min iPhone har givit mig lite extra frihet att vara här och kolla upp andra saker på nätet.

    Maken jobbar massor just nu så att han kan bli ledig till begravningen .
    Ska bli skönt när han kommer hem igen och har fått lov att sörja med sin familj och han kan vara där för dem också.
  • passionsblomman

    Grodrapport från Bruttan:

    "Nu har Grodan kommit! En stor tjej 17.38, 3800g och 50 cm lång. Kram Bruttan"

    Slut citat! *jubelsnurraroch hejjarop och krulltrumpeter*

  • Fru sy

    GRATTIS GRATTIS bruttan!!!

    Nu kan man ju sova gott inatt när man vet att allt gått bra. God natt tjejer

  • passionsblomman

    Åh, det DÄR känner jag igen...hoppas amningen funkar bra för er båda så du slipper ha ont? och att lillskrutten är nöjd för övrigt på alla sätt.


    Ankan80 skrev 2010-04-19 21:06:05 följande:
    Jag hinner inte vara här inne. Bara ammar hela tiden
  • Hvidbrud

    Grattis grattis grattis bruttan!!!! Välkommen till världen grodan!!! Åh, vad härligt att du är här nu- solskensbarn?

  • Hvidbrud

    (Asså blommis... Trodde att du skulle skriva att: nu var det sambons tur...i andra tråden, men det gjorde du inte! ) kunde inte låta bli, fniss fniss

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan