• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68
    Daa skrev 2010-04-16 13:02:01 följande:
    *smiter in och förtydligar*Det är på JOBBET vi fredagsstädar. Inte hemma, absolut inte.
    Ahhhh, ja men just det, ni städar ju gipsrummet va'?!
  • andbeyond

Önskar att vi hade ett hus, men när det kommer till städning är det helt OK att bo på 50kvm

Nu tittar solen fram. Tror jag ska ta en promenad, sedan en dusch och efter det börjar helgen med en liten resa till Uppsala och trevliga vänner. Verkar som att mina 3 dagar innan av PMS och 2 första dagar av ont nu är över för denna gång. Nu är det bara nedförsbacken kvar, Woho!

Trevlig Helg allihop!
    Kramar till er alla!

• passionsblomman

Vi har inte heller vare sig städat eller putsat fönstren! Men vi tänker gå ut nu och såga ner lite grenar från lindarna. Det är ett evighetsarbete och vi kan inte göra allt nu i år, eftersom det är så länge sedan dessa träd hamlades (när man skär bort alla grenar) så det skulle antagligen chocka ihjäl träden.

Jag tror att jag sedan MÅSTE ta toaletterna åtminstone härinne, för annars få vi väl kolera eller nåt.

Sonja, jag skrattar fortfarande åt styrelsen i bilen i 270 mil. Det är så hysteriskt roligt och rätt åt dem att det inte är sant. Jag läste för sambon och han asgarvar också.
    (Fast stackars han som skulle till Egypten.)

Ninnis, på nosen, och EA, just det, ska DU säga nåt om att hålla sig undan då? *tvångshållerfast din nos med* på dig!

Mensvärk, fy fasen! Andbeyond OM jag kan TV-utbudet på nätterna.../hon som vänder dygnet jämt och ständigt

Vad var det mer nu då...äsch det hoppade ur huvet!

Förresten är det tur att ni är mer än normalbegåvade hela bunten här, för annars skulle väl ingen lista ut vad fasen den där blomman med klövar skriver för något egentligen bland alla bokstavsmissar.

Nu ska vi hamla!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-04-16 13:17:04 följande:
    Sonja, jag skrattar fortfarande åt styrelsen i bilen i 270 mil. Det är så hysteriskt roligt och rätt åt dem att det inte är sant. Jag läste för sambon och han asgarvar också
    Ja men är det inte ironiskt så säg. *asgarvar högt fortfarande*
    Det KAN inte vara bara en slump. Det sa jag nyss när jag pratade med en av "resenärerna". Någon där uppe försöker säga er nå't!
  • Leksi

Inga nyheter från Bruttan??

Jag har gjort en hallon-cheesecake till tjejmiddag ikväll så alla som vill provsmaka - var så goda! *bjuder runt*

• Sonja68
    Leksi skrev 2010-04-16 13:40:04 följande:
    Inga nyheter från Bruttan??Jag har gjort en hallon-cheesecake till tjejmiddag ikväll så alla som vill provsmaka - var så goda! *bjuder runt*
    Tack *nappar åt mig och avnjuter med en kopp kaffe*
  • Sonja68

Bruttan ligger nog och krystar *håller tummarna att allt går vägen*

• Fru E

Blommos-men jag saaaaaaaa ju att jag var likadan själv *tar mig i kragen och bättrar mig*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan