• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Tack för alla kramar och värmande ord! Jag vet ju att det känns så mycket bättre efter era virtuella kramar och att det bara är att sticka fram nosen, men jag är inte alltid så bra på det...

Tack för att ni finns, ni är bäst!

• Daa

Sonja, min vän, jag tror minsann att du har alldeles rätt!

Sonja68 skrev 2010-04-16 10:46:35 följande:
    Nu förstår jag varför jag inte ser ut genom mina fönster hemma! Det är ju förstås täckta av aska !!! Och eftersom vulkanen kan hålla på och spy ut aska i flera månader, ja t.o.m ett år, så är det väl knappast nån idé att putsa dem den närmsta tiden?!
  • Sonja68
    på Ninnis söta nos!

En rolig historia om Island för att muntra upp:

Marta Gylfadottir Iceland: Dear UK here's the ash your requested for that Icesave claim.
    UK: WTF Iceland?!? Why did you send us volcanic ash? Our airspace has shut down.
    Iceland: What? It's what you asked for isn't it?
    UK: NO! Cash! Cash you dyslexic fuck. CASH...

• Sonja68

Daa, vinkeli-vink! Regnar det hos er?

• Daa

Vinkvink!
    Just nu verkar det inte regna, men det har snöat litegrann (inte så oväntat, för jag bytte till sommardäck igår...).
    Men jag blir lika förvånad varje dag över hur fort allting tinar nu.

Sonja68 skrev 2010-04-16 11:37:08 följande:
    Daa, vinkeli-vink! Regnar det hos er?
    Idag är jag väldigt trött, har små illamåendevågor och hungerkravaller liknande dem jag hade som gravid. Dessutom har jag mer acne än vad jag någonsin hade som tonåring. Och indianbesök (fast de verkar vara på väg bort nu). Kan säga att jag är måttligt road.
  • Sonja68

Dina indianer har kommit till mig Daa! Och jag tar dem så gärna så. Om det innebär att nån annan kan slippa dem som inte vill ha dem Däremot så är det ju mindre roligt med all mensvärk, huvudvärk, ilska osv. Men det tar jag, no problem Ikväll sveper jag i mig lite vitt vin och så känns det bättre.

• andbeyond
    Sonja68 skrev 2010-04-16 11:36:23 följande:
    En rolig historia om Island för att muntra upp:Marta Gylfadottir Iceland: Dear UK here's the ash your requested for that Icesave claim. UK: WTF Iceland?!? Why did you send us volcanic ash? Our airspace has shut down. Iceland: What? It's what you asked for isn't it?UK: NO! Cash! Cash you dyslexic fuck. CASH...
    Oopss, Sorry... Haha

Daa, kan tänka mig att du är måttligt road. Men skönt att det blir lite mer vår utanför fönstren iaf!

Jag har också indianer på krigsstigen. Var tvungen att gå upp i natt och äta tabletter och värma vetepåsen och sitta i allra skönaste fotöljen en stund. Visste ni att de mest bara visar repriser på komediserier mitt i natten?
  • Daa

Nej, det är mindre kul med allt det där.

Vet ni vad? Jag har knappt haft någon mensvärk alls de senaste gångerna. Med tanke på den förvärrade PMS:en och de falska graviditetssymptomen tycker jag att jag har bytt ner mig.

Men om vi nu ska tänka positivt... Wo-hoo! Ingen molande mensvärk som gör att jag vill rulla ihop mig i ett varmt hörn och gny!

Sonja68 skrev 2010-04-16 11:44:20 följande:
    Dina indianer har kommit till mig Daa! Och jag tar dem så gärna så. Om det innebär att nån annan kan slippa dem som inte vill ha dem Däremot så är det ju mindre roligt med all mensvärk, huvudvärk, ilska osv. Men det tar jag, no problem Ikväll sveper jag i mig lite vitt vin och så känns det bättre.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan