• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Har läst här lite under dagen men inte hunnit skriva nu vet jag inte om jag kommer ihåg vad jag skulle kommentera på längre. Vi får la se.

Idag har vi varit hemma hela familjen. Maken mådde kasst när han vaknade imorse, jobb var inte att tänka på för honom. Som det ser ut nu blir han hemma imorgon också för att bli helt bra innan han återvänder nu är ju karensen redan gjord så då är det ju lika bra att bli helt frisk.
    Mysigt att vara hemma allihopa tycker jag. Jag myste till det lite extra i morse och gjorde lyxfrukost med äggröra, gröt och varm choklad.

• lanovia 08

Leksi inte kul att se innan att det är så fullt på sjukhusen men förmodligen kommer du inte märka av det, inte mer än att du ev blir skickad till ett annat sjukhus. När e föddes var det knökfullt på båda sjukhusen här och visst det märktes lite nere på bb att barnmorskorna hade att göra men inte så att det stöde. På förlossningen (och det är ju där det är viktigast) rådde lugnet jag trodde nästan vi var själva där.

• lanovia 08

Andbeyond känns det inte rätt skall du självklart byta. Skit i dumma normer och prestiger. Jag skulle absolut inte trivas med helg och jourjobb, allt passar inte för alla.
    Nynnar "lyssna till ditt hjäta det vet vad du känner..."

• lanovia 08

Hvidis låter som en skön promenad

• lanovia 08

Bra!!!

Undrar hur det går för henne nu. Blir hon igång satt imorgon då? Kanske blir på hennes födelsedag ändå... när var den? Lördag???

passionsblomman skrev 2010-04-14 10:51:41 följande:
    Hihi, det har jag redan gjort. Helt självsvåldigt, från oss allihop! Fru E skrev 2010-04-14 10:50:24 följande:
  • lanovia 08

Undrar vad mer jag skulle skriva??

Jo förresten Fru E du frågade för några dar sedan (jag har glömt svara) när vi kommer till Helsingborg. Ingen aning faktiskt. Det enda vi har sagt är att det får bli efter dopet vilket är i början av maj.

• lanovia 08

Nu skall jag hoppa i duschen.

Kram allihopa

• Hvidbrud

Tror det är i morgon den 15de hon fyller år. Det är en bra dag! Min gullegudson fyller 8 i morgon! Stora killen!

Ville köpa majblommor idag, men inte en enda som sålde! Konstigt.

Nu ska jag äta lite godis och mysa i soffan. Maken pratar med släktingarna i telefon, begravning nästa vecka.

• Heloise

Fru E skrev 2010-04-14 09:45:17 följande:

Hejja hejja Bruttan!!Tänk om en liten groda är ute nu Heloise-hur går det med BIM Lanovia-blä för sjukdom men kurera er duktigt så går det över snabbt!Blommis-det är såååååå skönt att ha sådana dagar där man tar sig tid till att göra det man vill = MÅ BRA! Speciellt så här under hela ivf-karusellen som startar många tankarDaa-hur känns det?
    Det går jättebra med BIM
    Fick ett stort fint blått pluss imorse!! Jag har lite svårt att fatta det än, satt och stirrade länge på testet, men nä det försvann inte utan det är ett pluss!!

Både Panzer och jag är överlyckliga och om allt går vägen så blir det en julbebbe
  • Heloise

Hvidis : jag funderar också på att köpa mbt skor, är de bra när man har ett stående jobb?

Undra hur det är med bruttan?

Jag känner mig lite borta, hur ska det här gå jag vill bara sitta och vara lycklig, men det går itne för jag måste skriva en låtsas jobb ansökan, 5år på Uni och det här är den sista kursen, helt otroligt. Jag har gjort meritförteckningen bara personligt brev kvar, tänkte återanvända ett som jag redan har skrivit!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan