• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

    Var tvungen att kika in och kolla om det hänt något med Bruttan, och då hade vi fått ett plus i tråden. Så härligt!!
    Grattis till plusset Heloise!!!

    Nu skall jag ut och göra stan här i gbg. Så mysigt med sällskap av syrran och en kompis och hennes 6mån son.

  • Heloise

    Tack! Nu ska jag ta en powernap och sedan ska jag intill stan för en lunch med guddottern och hennes mamma!

  • Daa

    Tråkigt med makens morbror, Hvidis.
    Kram till er.


    Hvidbrud skrev 2010-04-15 08:55:59 följande:
    Begravningen blir i Linköping. Han var toastmaster på vårt bröllop, käns konstigt att han är borta, han var en av dem man alltid sprang på när man var i stan.
  • passionsblomman

    Heloise: världens största grattiskram!!! Vad underbart! Jag kan se Herr Panzers flin hela vägen till Småland... Kanske kommer tom du att tycka jultider är roligare framöver???

  • Sonja68

    Heloise, älskade vän, GRATTIS!!!!
    En Mini-Panzer på G Eller Mini-Heloise förstås!
    Underbara nyheter!

  • passionsblomman

    Har efterlyst bruttan, här kommer nytt citat (-jag har berättat om Heloises plus):

    "Jaaaaaaaaaa äntligen händer det nåt kul För här händer INGET!Imorgon sätter de dropp om inget hänt, jag är öppen 2 cm och känner knappt nåt . Men vi mår toppen och vi har skittåkigt! Hälsa alla i tråden och gratta fru H från mig. Kram"

    Slut Bruttancitat.

  • Sonja68

    Tack för rapporten Blommis! Undrade just hur det går för dem.

  • Leksi

    Ingen liten groda än men väl ett PLUS!!! Stort grattis Heloise! Vad roligt!!! *plusvåg*plusvåg*plusvåg*

    Jag vill också minnas att Bruttan fyllde år idag? I så fall är det ju lite bra om grodan kommer först imorgon eftersom de gärna ville att hon skulle få en egen födelsedag.

  • Leksi
    Hvidbrud skrev 2010-04-15 08:55:59 följande:
    Begravningen blir i Linköping. Han var toastmaster på vårt bröllop, käns konstigt att han är borta, han var en av dem man alltid sprang på när man var i stan.
    Beklagar verkligen sorgen Hvidis & Batman. Jättetråkigt.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan