• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Jag är lite stolt över mig själv; jag släpade mig iväg på mördarpasset i Pilates igår. Försökte först med "Nä, men jag kan inte, har värsta skavsåret på hälen efter söndagens promenad så jag kan inte ha på mig träningsskor" Eehhhh, vänta nu... Pilates kör vi barfota... Så jag släpade mig dit, och SLÄPADE mig _verkligen_ hem. Fy så slut jag var! Men f-n så nöjd över att jag besegrade min egen lathet.

    Leksi; det är ju hur nära som helst nu!!! Vem meddelar du när det är på G?! Vi måste ju veta här i tråden juh !

  • passionsblomman

    Daa, Bruttan trodde inte på bebis förrä senare idag sa hon igårkväll. Hon trodde att hon typ skulle hinna shoppa lite idag.
    Och då gör hon väl säkert det också. På ren envishet om inte annat...

  • andbeyond

    Lanovia: Usch så jobbigt med förkylning, verkar vara något som går nu.. Krya på dig!

    Leksi: Nära nu! Spännande! Du får berätta hur det gick sedan med sjukhus och så. Min syster skulle föda på Danderyd i november, men det var fullt så hon blev skickad till privatdelen på SÖS. Där fick de eget rum med tända ljus, se på film, äta te och mackor innan det kom igång. Så hon var rätt nöjd ändå Det kommer ordna sig fint ska du se!

    Blommis: Han är verkligen en liten prins din son! Tråkigt att jag inte hann träffa honom medan ni var kvar här i storstan. Jobbar på att få fram bröllopsfoton som jag kan skicka förresten..
    Hoppas magen håller sig lugn en tid nu!

    Hvidis: Bra att mannen din har dig så ni kan hålla handen. Det kan vara det bästa att få göra ibland. Beklagar sorgen.

    Sonja: Grymt bra jobbat! Jag tog en promenad i solen igår och var rätt nöjd med det. Har en yoga-dvd med blossom här hemma som jag försöker följa ibland. Men är svårt när man är själv. Känner mig mer som en clown utan muskler än graciös

  • andbeyond

    Blommis: Civilekonom har jag sökt i höst. Har försökt undvika det då båda min föräldrar var ekonomer. Men det är nog mitt öde. Har en fallenhet för det och ser hellre mitt liv som tjänsteman utan jourer och få jobba mer 8-17. Känns bättre i maggropen. Fastän det nästan är dödsynd att hoppa av läkarprogrammet. Men ska försöka att inte lyssna på alla andra en stund

    Förresten, om magen fortsätter trilskas. Testa att dricka Aloe Vera Juice. Fungerar bra för mig som har en trotsig mage för det mesta

  • Hvidbrud

    Godmorgon goa tjejer!
    Heja dig Sonja! Det är verkligen härligt när man övervinner sin lathet och verkligen gör nått bra för sig själv. Inspirerad! Idag blir det powerwalk med barnvagn och mbt!

    Blommis: ja, världens finaste namn har gossarna i tråden och jag tror att vi kommer fortsätta den trenden om vi får en pojke!

    Min lilla rullta ligger och gör plankan hela tiden... På tår och händer och rumpan upp - och skriiiker! Den står hon på alla 4 och gungar. Nu är det inte länge till hon får fart på hela lilla sig!

    Heja bruttan! Ih! Idag gäller det!

  • passionsblomman

    Hvidis, du kommer väl ihåg att man ska börja väldigt gradvis med mbt-skorna? Dina vader kommer att tacka mig för att jag påminner dig. Man ska inte gå mer än max 1/2 h första ggn, egentligen bara typ 15 min. Du testade dem väl igår om jag minns rätt, men gå INTE värsta långpromenaden i dem nu genast!
    Egentligen tror jag det vore allra bäst om du gick ett par prommisar kortare sträckor och ganska lugnt tills du får in den nya gången. dvs utan vagn ch utan powe. MEN: GRATTIS till bra skor!!!!!!!

  • passionsblomman

    Andbeyond: Men, du ska ju komma hit och hälsa på ig och bada i havet och då hinner du ju träffa min pojk!

    Och förresten, helt rätt, lyssna inte på alla andra! Lyssna bara på mig :

    -FÖLJ HJÄRTAT MIN VÄN! Det sitter där för att leda dig och hålla dig vid liv!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan