• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Magen kurrar, så jag loggar ut å går o fiskar höll jag på att skriva men jag menar ju förstås käkar!

  • Daa

    Det var första gången jag försökte mig på det. Det blev helt okej.


    Sonja68 skrev 2010-04-06 11:41:36 följande:
    Daa: Borsjtj, mums *slickar mig om munnen*. Nu var det länge sen jag gjorde det. Måste göra det nån dag!Surt med illamående. Bannade kroppelände!
    Ja, vad har vi gjort för ont för att våra kroppar ska hålla på och gorma på det här viset?
  • Ninnnis
    Sonja68 skrev 2010-04-06 11:44:14 följande:
    Magen kurrar, så jag loggar ut å går o fiskar höll jag på att skriva men jag menar ju förstås käkar!
  • Ninnnis

    Kram tillbaks, Daa! Usch vad trist att kroppen bråkar igen... Men jag tänker i alla fall hålla tummarna för att det kanske kanske betyder något bra

    Mmm, borsjtj (?) är så gott! Härligt med skidåkning, Sonja och Daa. Grattis på bröllopsdagen, Sonja!

  • Fru Bygg

    Sonja, jag tror att E gillade dagiset. Hon gillade de barnen som var där iallafall. Hon sprattlade och hoppade och skrattade hela tiden. Det känns som om det är ett bra dagis och det ligger bara ett par hundra meter från dit vi ska flytta, perfekt. Nu är hon bokad där, så i januari 2011 så är det inskolning. Känns bra att ha det klart redan nu!

  • Fru Bygg

    Ankan, spännande med BF så snart! Snart får vi alltså ännu en trådbebis! (om inte de andra hinner först)

  • Daa

    Håll gärna tummarna. Tror jag.
    Jag försöker tänka på att jag mår precis som jag gjorde när jag definitivt inte var gravid. Ändå kommer jag att bli så bedrövad när indianerna knallar in. *gnäll*
    *kram igen*
    Ninnnis skrev 2010-04-06 11:58:09 följande:
    Kram tillbaks, Daa! Usch vad trist att kroppen bråkar igen... Men jag tänker i alla fall hålla tummarna för att det kanske kanske betyder något bra Mmm, borsjtj (?) är så gott! Härligt med skidåkning, Sonja och Daa. Grattis på bröllopsdagen, Sonja!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan