• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Sonja, ha det så trevligt på Lek&Plask!

    Hvidis, åh vad gott med sushi! Vart köper ni? Eller gör du själv? Vad synd att du och E inte kan komma imorgon

  • Ninnnis

    MMmmm, nu har jag ätit ett smørrebrød med leverpastej och lite annat smått och gott.

    Nu ska jag köra hem och städa av lite i nya sovrummet (som är klart så när som på element och eluttag) så att sängarna kan komma på plats imorgon. Sen ska jag ha myskväll i mitt eget sällskap med smørrebrød och ett glas vin. Eller öl passar kanske bättre?

    Kram på er!

  • Hvidbrud

    När jag jobbade som hemsamarit i Köpenhamn, skulle jag smöra smörebröd till de gamle varje dag. Det var en konst, fick en del komentater om att man faktiskt har sky på leverpastejen och inte på skinkan- får ska det vara sommarsallad. jag gjorde att de fick uppleva något nytt! (men inte säkert bättre )

    kan inte se filen blomman

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan