• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Leksi

    Fru E skrev 2010-03-11 16:33:28 följande:


    Ähh de hade stängt nu då blir det väntan till imorgon då
    Neeej... Men shit, de måste ju förstå att ni är supernyfikna..! När ska ni dit imorgon?
  • Fru E

    14.15 är det dags att hoppa upp i stolen igen
    De andra i andra tråden berättade att vissa inte ringde såvida inte något gick fel så den teorin lever jag på nu

  • Fjällbruttan

    Hepp, surtanten tillbaka igen
    Mindre trött i alla fall för jag har sovit i två timmar, sen skällde jag på maken, för det förtjänade han
    Och så ringde jag min bästa väninna och spydde galla så nu är livet lättare!
    OCH, jag är sjukskriven=jag tänker be om städhjälp!
    Skällde fakttiskt på maken för att han gnällde på MINA barn (ja, när han gnäller på dem obefogat då är de MINA, lejonet vaknar...) men fan inte lägger in sin tvätt i skåpet själv... och sist vi hade tillstymmelse till familjeplanering (vad som behövs göras och vem som ska göra det) så nämnde han inte ens städningen.
    Alltså betämde jag mig för att eftersom det alltid är jag som tjatar om detta, och det inte är barnens fel att vi valt att skaffa fler barn, makens mamma dött och pappan blivit knäppare... så skiter jag i planeringen, blir diktator och ser till att få städhjälp i stället!
    Jag offrar glatt några nya tröjor för det!

    Och det gör inget om ni skrattar åt mig, för det känns snarare som ni skrattar med mig, och det är skönt!
    Tack och lov för att ni finns!!

    Behöver jag säga att maken for runt som ett torrt skinn och dammsög här för en stund sen

  • Fjällbruttan

     


    Daa skrev 2010-03-11 12:14:16 följande:
     superagent Ninnis?

    får bara refrängen till det eländiga AGENT OOZO i huvudet...
    Kan ni inte den, så var tacksamma för det

  • Fjällbruttan

    EA.. vilken bra inställning, är det tyst är allt bra!!
    Men fy vilken nervpirrande tillvaro..phuuu!!
    Har du några naglar kvar?? Jag har aldrig bitit på naglarna men tror jag skulle börjat om jag var i samma sits! Forsätter hålla tummarna för delning av embryon!!

  • Fjällbruttan

    Leksi, kul att höra ifrån dig
    Spännande med ett tillUL, vi fick se grodan en snabbsväng igår då de kollade flödet i navelsträngen (som funkade utmärkt ) och det är så häftigt, ffa för att de överhuvudtaget kan utläsa nåt i det grå kluddet

    Finns lite saker man kan göra för att få bebben att vända sig i rätt läge om den ligger i säte, förutom yttre vändning. En sak är att stå på knä med rumpan i vädret och huvudet mot golvet...fast det kan ju locka maken till andra aktiviteter

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan