• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Jenny står brud 090801

    Blir en kram till dig oxå fru E...
    Fru E skrev 2010-03-08 13:45:05 följande:


    Så nytt UL avklarat och fått lite info om liten omorganisation. Har dessutom fått halsont så är lite nojjig om det kan påverka utgången, motar bort det med alla dess sorter av halstabletter, varmt te och apelsiner (haha nu börjar startskottet för Ea med alla nojjor som går )Doktorn var nöjd med alla mina/våra äggblåsor och nu återstår bara en ovitrelle spruta ikväll och sedan slipper jag alla nålar *YES*Äggplock blir på onsdag kl 9 och återföring på fredag eftermiddag, börjar bli lite föööööör spännande nu med allt!Ingis-vilken tur din syster har som har dig Lanovia-fullt tillåtet att vara trött mycket som händer nu!
  • Jenny står brud 090801

    Tänkte att jag oxå skulle ge min kropp en omgång med rakhyveln ikväll, även det för doktorns skull
    Fru E skrev 2010-03-08 14:16:58 följande:


    Haha jag rakade faktiskt både benen och bikinilinjen för doktorns skull idag
  • Jenny står brud 090801

    Vi har fått svar från veterinären ikväll.... och det var BRA. Alltså inget elakartat. Så härligt, blir att fira här ikväll med god mat och ett glas rödvin tror jag.

    Imon skall jag ju till gyn igen, och av någon anledning ser jag fram emot det med lite spänning. fattar inte varför för jag får säkert bara samma piller igen...

  • Jenny står brud 090801

    När jag var och handlade nu ikväll smet jag in på Lindex och provmätte mina barnkläder mot deras för att kolla att storlekarna stämde. Tog med mig ett par byxor i varje storlek och en tröja in i provrummet och mätte, kändes som jag gjorde något man verkligen inte fick. Men jag kollade ju bara lite, var ju inte så att jag snodde något eller så men ändå var jag jätterädd att bli påkommen... men det hade iaf ett bra resultat, jag hade mätt och tänkt rätt när jag ritade kläderna

  • Villemoa

    Hurra, vad skönt!!

    Jenny står brud 090801 skrev 2010-03-08 19:53:12 följande:


    Vi har fått svar från veterinären ikväll.... och det var BRA. Alltså inget elakartat. Så härligt, blir att fira här ikväll med god mat och ett glas rödvin tror jag.Imon skall jag ju till gyn igen, och av någon anledning ser jag fram emot det med lite spänning. fattar inte varför för jag får säkert bara samma piller igen...
  • Jenny står brud 090801

    Ja verkligen.


    Villemoa skrev 2010-03-08 20:16:16 följande:
    Hurra, vad skönt!! Jenny står brud 090801 skrev 2010-03-08 19:53:12 följande:
    Jobbigt att du tycker det känns som du har mycket nu Villemoa. Men du skall se att det kommer gå jättebra den här gången. Hur mådde du när du väntade Moa? Mår du lite illa eller är det jättejobbigt?
  • Hvidbrud

    Oj vad ni skriver tjejer!
    Först ett lass kramar till alla ni härliga damer, detta ÄR ju faktiskt en tråd som det svänger i! Grattis på dagen!
    Vaxning kan varmt rekomenderas, blommis. Jag gjorde på salong innan, men nu öar det så glest att jag kör under armarna själv. Mattan fixar jag fortfarande på salong ( även om det var jääääätte länge sen så jag har en halvfjerserkusse som man säger i dk...

  • Hvidbrud

    Villemoa: skönt att migränen försvann! Gravidhormonerna pumpar. Det är bra! Kram!

    Blommis: yes! Blödning! Du är så himla tuff som gör detta! Heja dig! Du är min idol. Skulle så gärna vilja vara där och stoppa in en hand att hålla i under filten. Gör det vitruelt! Skickar med en kram också!

    Ea: vad fort det går! Så härligt spännande! Håller alla tummar och tår både onsdag och fredag!

    Ingis: åh! Stod och pillade på den underbara jackan idag, den är sååå fiiin! Lilla e fick ett par haremsjeans...

    Jenny: vad bra att det stämde med storlekarna. Kan se dig stå och fiffla med byxben och måttband framför mig. Och så skönt att det inte var något värre för Ester! Pustar ut och kramar om och skålar i rödvin med er!

    Ninnis: kraaaaaaam!!! Har du återhämtat dig?

    Daa: kraaam! Du är så härlig! Fniss fniss med frisyren! Mittbena är snyggt tycker jag!

    Bruttan: heja dig och nagelklipningen! Det är verkligen en utmaning!

    Lanovia: så skönt att få sova 5 timmar! Funkar miniform fortfarande?

    Maken har semester nu i två veckor och vi tar det bara lugnt. Sköönt! Han passade e i morse och jag fick sova tre extra timmar! Ojojoj vad jag blev bombaderad med drömmar! Vaknade helsnurrig med huvudvärk och förvirrad, behövs nog mer sömn för att inhämta nästan ett års avbruten sömn...

    Förresten, vilka underbara beskrivningar av flytningar! Förfärad, förundrad och fasinerad!

  • Hvidbrud

    *Vinkar tillbaka!*

    Sonja: låter som en bra förestälning, ni är så bra på att komma ut och vara kulturella, saknar det lite märker jag! Hoppas din man har skämt bort dig ordentligt idag! Det förtjänar du- idag och alla andra dagar!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan