• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Villemoa

Jenny: håller tummarna för vovven Jenny!

lanovia: men lilla spillevink, hoppas hon inte kräkts något mer!

Själv är jag fasligt trött och mår illa på kvällar och morgnar. Känner mig rätt överväldigad av allt; nytt jobb på 100%, vara borta från Moa så mycket (vilket jag ju inte är van vid) och orolig för nytt missfall. Känner att jag inte riktigt räcker till nånstans och undrar hur jag ska orka balansera allt. Inatt blev det inte mycket sömn och som ett brev på posten kom migränen. Har gråtit rätt mycket idag men har bestämt mig för att jag ska fixa det här även om vägen kommer vara mycket krokig.

• Fjällbruttan

Jädrar anacka, som dunderklumpen säger, vad ni hinner avhandla mycket på en dag
    Grubblade en stund på aladåber, insåg sen att den infon kunde jag kanske klarat mig utan

Häftigt EA att det gått så snabbt för er, ska hålla tummarna som en galning på onsdag och framåt!

Blomman, grattis till blödning! Och du får gärna gagga av dig hrä, tycker ite att du är neggo, så våga inte lämna oss Det får du bara göra om det är för din egen skull... och bara ett tag

Jenny, jobbigt att inte fått höra nåt om lill-vovven än, hoppas ni får besked snart!

Ingis, kul med shopping!! Och min svarta del av hjärtat gläder sig enormt åt svågerkräkets akuta blyghet! Fortsätt vara en nagel i ögat på fan-skapet!

Villemoa, håller om en stund i alla hormonstormar!

Daa... skönt att höra att det mest guppar lite

För övrigt så är jag som blomman, skiter fullständigt i bikinilinjen just nu....
    jag ser den ju ändå inte... och benen vill jag inte frysa om

• Daa

Sonja: grattis till dig också! *såå glad att du tog dig ut ur det där förhållandet*

Kram på dig.

• Fjällbruttan

Ninnnis skrev 2010-03-08 16:52:00 följande:
     Nu ska jag köra och möta upp maken i sängaffären

Hrrrmmm... låter riktigt skoj

• Daa

Framför allt Per Elofsson.

Ninnnis skrev 2010-03-08 11:46:31 följande:
    Daa, finaste vännen! Du är så stark och klok, och med assistans av maken, kuratorn, oss och Per Elofsson kommer det gå bra, det är jag övertygad om

Ha så kul i sängaffären.
  • Daa

Jenny: jobbigt att ni inte fått höra något än. *håller tummarna för vovven*

Men... tummen upp för bärbar dator!

• Fjällbruttan

Lanovia, hoppas du fått sova en stund på eftermiddagen...
    Man kan skita i att öppna dörren ibland när det dyker upp folk.
    Eller sätt upp en lapp, vi sover!!

Tjejerna är sugna på att träffa bebis men är rätt lugna än, likaså jag för jag orkar inte riktigt just nu, förkylningen har tagit om...
    Men på onsdag ska vi hämta vår "nya" bil... nu är det dags för en buss till familjen

Dessutom har jag bokat tid hos kiropraktor till både mig och maken, hos en underbar kvinna som har gravidbänk! I like!!

• Fjällbruttan

Ja men ja just det, kom på en sak jag gjort idag!!

Jag har besegrat verkligheten!!
    Vek mig pånåt sätt runt min jättemage och klippte tånaglarna SJÄLV!!!
    Tänk att man kan bli så glad för nåt så knäppt...

• Daa

lanovia: låter som ett små-otrevligt uppvaknande med kaskadspyor. Tur att lilla E är gullig.

Behåll du din päls. Säger som Blommis: det har ju varit vinter.
    *hakar på i pälsklubben, varför raka när man inte ska exponera?*

• Daa

Härligt, Bruttan!

Fjällbruttan skrev 2010-03-08 18:21:10 följande:
    Ja men ja just det, kom på en sak jag gjort idag!!Jag har besegrat verkligheten!!Vek mig pånåt sätt runt min jättemage och klippte tånaglarna SJÄLV!!!Tänk att man kan bli så glad för nåt så knäppt...
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan