• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

*kliar huvudet gluffsar banan och låter som en apa*
    passionsblomman skrev 2010-03-08 14:12:47 följande:
    Lanovia, Kram från en apa till en annan! Vaddå, det har ju varit vinter? Då behöver man sin päls...
  • Ninnnis

EA, iiihhhh vad spännande! Tänk vad fort det har gått ändå! *planerar tumhållning från och med onsdag morgon*

Blommisvännen, det låter inget vidare att känna så... Klart att hormonerna och medicinerna påverkar! Så j*kla korkat av läkaren att påstå något annat. Dessutom blir det väl ännu fler tankar och bekymringar i barnprocessen. Tror du att det kan hjälpa att ta en BT-paus då? Det skulle bli rysligt tomt utan dig, men om det kan få dig att må bättre så kan vi stå ut... KRAM!

• lanovia 08

Maken eller inte jag är imponerad ändå.

Fru E skrev 2010-03-08 14:16:58 följande:

Lanovia-sprutar mig själv gör jag INTE, det är makens uppgift att hålla reda på tiden och sprutorna gör att även han blir engagerad i det hela. Han börjar bli riktigt duktig på att sticka så det inte känns.Haha jag rakade faktiskt både benen och bikinilinjen för doktorns skull idag Blommis-jag har lagt ner att leta något alls i min kropp, kommer det någon reaktion så gör det det.....men jädrar vilka aladåber jag fått är snart uppe i mer än en hands fingrar!
  • Ninnnis

Lanovia, jag tycker det låter sunt att rakning av diverse kroppsbehåring inte är högsta prioritet hos dig just nu

• lanovia 08

Ja just det ja BT paus skrev Blommis om. jag blev så förfärad att jag bara förträngde det.
    Men självklart är det som Ninnis skriver, behöver du så står vi ut och väntar troget.

• lanovia 08

Appropå det läste jag en gång en tråd om att raka bikinilinjen inför förlossningen. När jag var höggravid tänkte jag ofta på denna tråd och kunde verkligen inte förstå hur folk gjorde. Jag hade en stor mage ivägen och såg inte ens dit ner.
    Någon som har smart lösning? Går man till maken eller bästisen då och ber om hjälp? Eller laddar man med ett vasst blad och hoppas på att inte skära sig?
    Nu är jag förmodligen bara helt korkad, men för mig är detta en gåta.
    Ninnnis skrev 2010-03-08 14:22:06 följande:
    Lanovia, jag tycker det låter sunt att rakning av diverse kroppsbehåring inte är högsta prioritet hos dig just nu
  • passionsblomman

Hallå hörni!!! Jag har fått min blödning!! Så nu ska vi på undersökning på onsdag och få besked om när jag ska börja med sprutorna!

• Fru E

Blommis-spännande så då är du inte så långt efter mig!

• Ninnnis

*tillåter mig att tycka det är liiite spännande i alla fall*
    passionsblomman skrev 2010-03-08 14:37:35 följande:
    Hallå hörni!!! Jag har fått min blödning!! Så nu ska vi på undersökning på onsdag och få besked om när jag ska börja med sprutorna!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan