Hemma igen efter läkarbesöket, och jag vet inte riktigt vad jag känner faktiskt. Jag skall fortsätta med provera i några månader till, men nu skall jag äta de helt regelbundet så jag får en regelbunden cykel. Det gjordes ul på äggledarna idag igen, och det såg ut som förra gången. Många små äggblåsor men ingen skillnad alls i storlek på dem. Nu kollade jag lite hur de låg och det var inte som ett pärlband utan lite utspritt, om det nu spelar någon roll...
Det togs oxå ett cellprov på mig och så fick jag hem så både mannen och jag skall göra klamydiatest och skicka in. Fick även papper hem som vi skall läsa på och fylla i inför utredningen som skall påbörjas på riktigt till sommaren. Hon prtade om juni, juli eller augusti, men de har stängt i juli så jag skall försöka komma dit innan de stänger, men får väl räkna med att vi inte är igång förren i augusti.
Då skall det tydligen tas blodprov på mig på dag 2 el. 3 och sen skall vi dit tillsammans på dag 13 el 14. Men det är ju lääääääääääääääääääänge tills dess så det får jag försöka att inte tänka på riktigt än.
Nu när jag skrivit ner detta känner jag att det faktiskt känns ganska jobbigt, pratade lite med mannen innan i telefon men har ingen lust att prata med han heller. jag saknar att ha någon att prata med om allt detta. Innan pratade jag mycket med en tjej men sen hon blev gravid känns det inte lika självklart att prata med henne längre.
Ska nog återgå till tv:en igen, får se om jag återkommer lite senare igen.