• ingenjörsbruden

    I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

    Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

    ...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

  • Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2009-11-16 11:24:18 följande:
    Nä, det är närmare till Alko i Torneå Men det är inte billigt där heller. Billig sprit köper vi med oss från makens hemland istället
    Jaha.....jag som trodde ni hade enen puttrare i förrådet....*tänker på pistvakterna*
  • Sonja68

    Fru Bygg skrev 2009-11-16 11:21:46 följande:


    Fortfarande enhandsfattning. Nu ska jag byta på Ella och sen blir det mat. Hörs om en stund!
    Åh, nästan så man börjar längta efter att få byta en ytte-pytte liten blöja igen... Bus och kel på skötbordet är mysigt
    Men inte alltid... *minns med fasa en sprängfull bajsblöja som liksom exploderade rakt på mig en gång*
  • ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2009-11-16 11:26:10 följande:
    Fru Bygg skrev 2009-11-16 11:21:46 följande:
    Åh, nästan så man börjar längta efter att få byta en ytte-pytte liten blöja igen... Bus och kel på skötbordet är mysigt Men inte alltid... *minns med fasa en sprängfull bajsblöja som liksom exploderade rakt på mig en gång*
    Därför ska man ha stänkskydd, skyddsglasögon o tvättklämma om näsan!
  • Sonja68
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-16 11:25:44 följande:
    Jaha.....jag som trodde ni hade enen puttrare i förrådet....*tänker på pistvakterna*
    Nädå. Varken jag eller maken är så förtjust i ren sprit, men vi brukar ha hemma till ev. gäster
  • Daa

    Men, hjälp, vilket tempo det var i förra tråden där på slutet!

    *flämtar och försöker få luft*

  • Sonja68

    Nu måste jag gå och inta lite lunch så att blodsockret inte störtdyker! Kram!

  • Sonja68

    hej Daa, ursäkta att jag sticker nu när du kikade in...

  • Daa

    Sonja och jag bor nästan grannar. Snart blir vi granne med Pumpkin också

    *hoppas att Ingis profeterar när hon pratar om mig och mysiga buffar (i förra tråden alltså)*

    Sonja: gillar hur det låter med ditt nya liv. *hejjar på*

  • Ninnnis

    Jag tycker det är så kul att systembolaget heter Alko i Finland (för visst är det det?)

    Låter som ett YPPERLIGT nytt liv, Sonja! Heja dig

    Tänker också på Blommis!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...