• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Deal!

Ankan80 skrev 2009-11-16 11:43:13 följande:
    Hejsan hoppsan!!!Trevligt med en ny tråd. Skall vi satsa på 6000 inlägg i denna?!
  • lanovia 08

HJÄLP!!!!! Ni är inte kloka någonstans!
    Innan lunchen hann jag se att jag hade ca 5 sidor att läsa ikapp i gamla tråden, detta efter att varit borta på ett möte. Nu efter lunchen har ni hunnit börja en ny tråd OCH skriva 3 sidor.
    *Ringer chefen* "Ursäkta mig jag måste nog ta ledigt resten av dagen för BTtjejerna har blivit tokiga, nu skall jag läsa ikapp."

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-11-16 11:44:06 följande:
    JA!Å en till! Å em till!
    *rullar ihop till en boll o garvar så tårarna sprutar....vi får "fru-hippa" oss själva* hehehehhe
  • ingenjörsbruden
    Hejsan hoppsan!!!Trevligt med en ny tråd. Skall vi satsa på 6000 inlägg i denna?!
    Deal!
  • lanovia 08

Måste berätta, igår efter att träffat er (och efter lunchen på JENSENS) så gick vi till Åhléns och köpte Spillevinkens första gosedjur som vi tänkte ha med till förlossningen. Även om den såklart kommer vara för liten för att greppa tag i den så ville vi köpa en att ha med.
    En supersöt liten hund blev det. Nu tittar vi båda på den mellan varven med ett stort leende och längtan i blicken.

• Daa

Håller med. Tror du chefen skulle gå med på det?
    lanovia 08 skrev 2009-11-16 11:44:42 följande:
    HJÄLP!!!!! Ni är inte kloka någonstans! Innan lunchen hann jag se att jag hade ca 5 sidor att läsa ikapp i gamla tråden, detta efter att varit borta på ett möte. Nu efter lunchen har ni hunnit börja en ny tråd OCH skriva 3 sidor.*Ringer chefen* "Ursäkta mig jag måste nog ta ledigt resten av dagen för BTtjejerna har blivit tokiga, nu skall jag läsa ikapp."
  • lanovia 08

Lär ju knappast bli några problem. Just keep up the good work ni kör med idag.

• lanovia 08

Hehe vi får väl testa.

Daa skrev 2009-11-16 11:47:18 följande:
    Håller med. Tror du chefen skulle gå med på det?lanovia 08 skrev 2009-11-16 11:44:42 följande:
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...