• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Idag är du på bettet! Underbart att se!

ingenjörsbruden skrev 2009-11-16 11:15:32 följande:
    Hahahaha....jag e på hugget!!! Har ju inte blivit så värst många inlägg för att vara mmig) de senaste 2 månaderna.....liiiite att ta igen!
  • lanovia 08
    Sonja68 skrev 2009-11-16 11:26:10 följande:
    Fru Bygg skrev 2009-11-16 11:21:46 följande:
    Åh, nästan så man börjar längta efter att få byta en ytte-pytte liten blöja igen... Bus och kel på skötbordet är mysigt Men inte alltid... *minns med fasa en sprängfull bajsblöja som liksom exploderade rakt på mig en gång*
  • Pumpkin

Åh hej och hå vad det går!

Sonja: Ah, då är jag med

Daa: Bor du också i Norrbotten då, som Sonja? För oss blir det norra Västerbotten - Skellefteå! {#lang_emotions_heart}

Lanovia: Min mamma köpte Myrans första gosedjur när vi var på kryssning för någon månad sen - det var också en liten hund

• Ankan80

Vi skall nog snart flytta mot sydligare breddgrader igen (runt Lund) då mannen ev. får jobb i Lund eller Malmö. jag jobbar ju redan i Lund så då finns ju ingen anledning att hänga kvar här uppe. Hade varit skönt att slippa pendla så långt
    Trivs ju här uppe i helsingborgstrakten, men många kompisar och släkt finns ju här nere.

Kanske flyttar redan i vår *hoppas*

• lanovia 08

Jag kanske skall se till att ta med mig labbutrustning hem när jag går hem för ledighet. Det vill säga labrock, glasögon och handskar.
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-16 11:27:57 följande:
    Därför ska man ha stänkskydd, skyddsglasögon o tvättklämma om näsan!
  • lanovia 08

Vart bor ni nu då Pumkin?
    Mysigt med gosedjuren.

• Daa

lanovia 08 skrev 2009-11-16 12:02:36 följande:
    Jag kanske skall se till att ta med mig labbutrustning hem när jag går hem för ledighet. Det vill säga labrock, glasögon och handskar.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...