• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Hejhej!
    *vinkar*

Ninnnis skrev 2009-11-16 11:36:54 följande:
    Hej Daa!
    Gillar också pistvakt. Fjöl å'!
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-11-16 11:33:49 följande:
    Sonja och jag bor nästan grannar. Snart blir vi granne med Pumpkin också *hoppas att Ingis profeterar när hon pratar om mig och mysiga buffar (i förra tråden alltså)*Sonja: gillar hur det låter med ditt nya liv. *hejjar på*
    Javisst var det profetior!

Fjöl å" o Suck att jag är så himla förvirrad....Var ju menat till Ankis...osså!
  • ingenjörsbruden

Näää nu måste jag få lite gjort här hemma...typ tvätta, tömma diskmaskinen o handla....suck...*går med tunga steg ut i köket*

på er tjejer

• ingenjörsbruden

Ninnis. Ska vi köra det snacket när vi ska ut o svira de lurviga?!?!? *garvar redan....letar upp en rödrutigflanellskjorta o väst....*

• Ankan80

Hejsan hoppsan!!!
    Trevligt med en ny tråd. Skall vi satsa på 6000 inlägg i denna?!

• Daa

Ä de int' likt, så säj?

ingenjörsbruden skrev 2009-11-16 11:40:50 följande:
    Javisst var det profetior! Fjöl å" o Suck att jag är så himla förvirrad....Var ju menat till Ankis...osså!
  • Ninnnis

JA!

Å en till! Å em till!

ingenjörsbruden skrev 2009-11-16 11:42:53 följande:
    Ninnis. Ska vi köra det snacket när vi ska ut o svira de lurviga?!?!? *garvar redan....letar upp en rödrutigflanellskjorta o väst....*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...