• Svar på tråden Tantvarning6
  • Heloise

    Herregud Bruttan, klart kvinnor kan! Kram till dig!

    Det var en tjej!!! Jag har precis pratat med H som låter oförskämt pigg och fräsch. En liten liten docka som vägde 2.6 och var 46 cm lång.

    Nu ska jag ta en dusch och göra smördegssnurror

    Gott nytt år!!

  • Villemoa

    Heloise: hurra för H och hennes familj! Vilket litet pyre de fått, Moa var ju lika liten - 2.4 och 47 lång

    Bruttan: fy vad jobbigt ni haft det!

    Önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

  • dfk

    Bruttan, vad mycket som har hänt! Jag skickar lite kraft och energi och hoppas att maken din bättrar på sig snart och att ditt järnvärde ska gå upp igen. Vad tråkigt att höra om de akuta sakerna som hänt i din närhet.

    Heloise, vad roligt att höra att bebben kom ut fulländad, och att kompisen är pigg.
    Det låter himla gott med smördegssnurror. Hur gör du då?

    Daa, vet inte om jag har gratulerat dig eller inte. Men du får ett extra grattis igen isånt fall! Spännande med barn.

    MV85 Det är klart att vi saknat dig!härligt att du är så kär! Det gör en gott med pussar och kramar. Bra att du är medveten om dina rädslor, då kan man också förstå varför man reagerar som gör ibland.

    Cantaton, jag vill också se Avatar!

    Alla mina gummor och gubbar härinne.
    Gott Nytt År!!!

  • Soldemor

    GOTT NYT ÅR!

    Hoppas alla hade det trevligt igår! Vi la oss faktiskt före 12, efter att jag hade sprutat Feliway (katthormon på flaska) på olika ställen där snuttarna brukar vara. Det skall ha lugnande effekt. Det funkade nog rätt så bra. Det var nog bara när det smällde som mest vid 12-tiden som det var oroligt. Vid 00.30 hade smällandet i stort sett avtagit. Sedan var det lugnt här hemma rest del av natten och på morgonen.

    Vigseln och nyårsbönen gick bra, bruden var så otroligt vacker i en klännning av gräddfärgat siden med långt släp och en cape med pälskant, en riktig vinterbrud!
    Idag blir det mässa och sedan in till Lund för att gå på bio, blir Göta kanal.

  • Soldemor

    Var det förresten någon som såg den helgalna filmen "Brudens far" igår? Fast jag sett den flera gånger kan jag inte låta bli att skratta lika mycket varje gång. Som präst tror jag det skulle vara ganska jobbigt att ha med en sådan speciell bröllopskoordinator att göra!