• Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta

Hmmm, kåt-morsa...

Fjällbruttan skrev 2010-01-02 17:50:23 följande:
      Tssss.... här har vi faktiskt kåtor Skulle se snyggt ut att hålla hov i långkalsonger och raggsockor
  • Aleta

Jag ber om ursäkt för den låga nivån på humorn.
    Hjärnan är dessvärre kvar i förra året känns det som, det kommer att ta tid att sova ikapp!

• passionsblomman

Vaddå låg? Jag skrattade ju jättemycket...
    ..och jag har väl inte låg humor?

*tittar mig omkring*

Aleta skrev 2010-01-02 19:38:07 följande:
    Jag ber om ursäkt för den låga nivån på humorn.Hjärnan är dessvärre kvar i förra året känns det som, det kommer att ta tid att sova ikapp!
  • Im yours

Hoho i denna tidiga timme. Nattade mig redan runt 22-tiden igår, efter att ha varit i Fjällbacka o sett hemska brott , sedan har jag vaknat varannan timme och kännt mig mer och mer förskyld. Så nu sitter jag här med 2 alvedon i kistan, en stoooooooor kopp honungste. Det susar i öronen, början till ont el .........

Tack Villamo för jättebra Kreta-tips!!!!

Jurt el hurtmamma, minns själv hur jag stånkade fram med minsta sonen i maggen, för sisådär 20 år sen. Det känns som nyss, o vore han inte så förbenat stor och stark nuförtiden, så kunde jag inbillat mig att det bara gått hälfen så lång tid.

Här har utetempraturen lagt sig på -16, m det ryktas om riktig vinterkyla ännu några dagar. Hörde att kylan blåst hit från Sibirien, och skulle vilja be Sonja som befinner sig i Ryssland att på något sätt kalla tillbaka de grader som överstiger -5. För gubben Frost ska väl ändå ha något att göra

På måndag ska tant Liz återuppta mer hälsosamma vanor, julens alla godsaker är mangrant uppätna.

Kramar, kramar, kramar. / Liz

• Im yours

Passion; Gluttade i en annan tråd Jag önskar er verkligen ett stort lycka till!!! Kramizar vännen.

• passionsblomman

TACK!

Im yours skrev 2010-01-03 05:24:33 följande:

Passion; Gluttade i en annan tråd Jag önskar er verkligen ett stort lycka till!!! Kramizar vännen.
  • didis

Vad vad??? Vad har jag missat??

Nyårsfirandet var lugnt o städat. Tom dottern höll sig i skinnet och lät alldeles nykter när jag pratade med henne vid 04-tiden och vi bestämde att hon fick sova över. Nåja, SÅ blåögd är jag inte - jag fattar att inte hon firade nyåret med pommac direkt...

Vi åt god mat, fyrade av fyrverkerier och gick en nyårspromenad i den bitande kylan.

Fjällbruttan - så avis jag blir på att ha skidbacken runt hörnet! Men om några veckor åker vi till Saalbach, gu´så jag längtar! - och förhoppningsvis får jag mitt lystmäte då.

Im yours skrev 2010-01-03 05:24:33 följande:

• MittiPrickBrud

Jag älskar när vintern är vit som nu! Det är som att stiga in i ett sagolandskap och mörkret är inte lika kompakt, tvärtom reflekteras ju de få ljusa timmarna härligt i snön. Jag som inte behöver bry mig om skottande och skrapande av bilfönster hela tiden tycker det är toppen!

Idag blir det shopping!

Kram alla jurt/hurt/kåt-morsor

• passionsblomman

Didis, vi har efter mycket velande och en massa blodprover och funderande bestämt oss för att göra ett försök med IVF innan vi ger upp barnkarusellen.

Du brukar väl också hålla lite koll på "I vått och torrt"tråden?