Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Btw Elsa är min bebis oxå H sa det när hon ringde och sa att hon var gravid ifrån Peru. Du och jag ska ha en bebis
Fast pappan är ju naturligtvis med på ett hörn, han är rätt bra han med!
17:45-17:55 på tv1, Radiohjälpen: Så övergavs omskärelsen
Tio byar i Gambia som överger traditionen med kvinnlig omskärelse.
Det låter väl hoppfullt mitt i allt elände i världen!
Visst tusan! Det var ju det jag skulle se! tack för påminnelsen Aleta!!!
Aleta, tyvärr tar det ju mycket längre tid innan dem i praktiken överger sina gamla traditioner..men det är ett steg i rätt riktning!! Såg ett program på kunskapskanalen en kväll för inte så länge sen...en kvinna någonstans i Afrika som kämpat och hjälpt flickor ifrån omskärelse. Även dem som redan råkat ut för det har hon hjälpt. Hon hade gjort det i 20år och blivit mordhotad m.m i alla år... Jag beundrar såna människor!
Ska se inslaget!
Heloise, det var ett jättefint täcke! Jag funderade ett tag på att göra lapptäcke men jag kom fram till att jag är bättre på virkning Glöm inte visa oss sen när du är färdig!!
Jag sitter och knaprar på wasabinötter....dem dära helgröna...tårarna har redan kommit ett par gånger o näsan är stickig men det är ju så gott!!!
Min bild försvann!
Superkul och superjobbigt! Jag har utmanat min kompis - 5 pass afrodans i veckan i två veckor med start nästa vecka! Alternativt 4 afropass och 1 body combat
Sure! Självklart! Har du nånstans att träna?
Passion, har du koll på att tiden för tanttråden går ut om några dagar? Vi vill ju inte tappa bort varann
Ja, men jag har massor av ursäkter också... så jag skulle egentligen behöva en träningskompis. Just nu känns det bara onödigt att komma igång, eftersom jag ska åka till USA om tio dagar. Du hör, alla ursäkter är bra ursäkter!!