• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Nibla

    Jippie.....L har kräkts ner vår säng två gånger. Nu orkar jag inte byta mer lakan........

  • Carma07

    Usch Nibla, är hon dålig?

    För vår del blev det lite sovmorgon eftersom lilltjejen vaknade 7.20 istället för kl 6. Idag blir det städa klart köket av det som blev kvar igår och senare idag veckohandling. Pissigt väder idag igen så ganska skönt att stanna inne.

  • Carma07

    Fick ett meddelande från min barnmorska om att jag inte behöver ta andra sprutan för vaccinet. Det känns ju väldigt skönt.

  • Nibla

    Lovisa är pigg som en mört, annat med mig......jag börjar också må dåligt.

    Men en liten ljusglimt; de ringde från dagiset som vi sökt i första hand och meddelade att L fått plats!! JIPPIE! Det är dagiset som ligger bakom kullen från vårt hus.

  • Ab fab

    va kul med dagisplatsen. Det är ju perfekt avstånd. Vad sa de på jobbet förresten?

  • Nibla

    Ab,
    Att vi ska börja kolla på uppdrag i december. De börjar se att trenden vänder, de får in fler och fler uppdrag från kunder. Så jag hoppas på att få ett uppdrag i januari, annars har jag min garantilön, men jag vill jobba. Inte göra skitjobb på konsultkontoret eller än värre, sitta hemma i beredskap mellan 8-17.

    Har jag uppdrag tar N inskolningen. Har jag inget uppdrag tar jag inskolningen.

  • Ab fab

    det känns ju som våren kommer att bli mer positiv ur arbetssynpunkt. Bra tajming

  • Carma07

    Nibla: Kul med dagiset och att det blev det som ni ville ha. Och dessutom att det är på nära håll. Det underlättar ju vardagen en hel del sedan.

  • Frujj

    Goddagens,
    Vad roligt med dagisplatsen. Hoppas det blir bra.
    Ang dagis så har vi bestämt oss för att ta tag i det här med Ws dagis och försöka byta avdelning. Det var föräldrarådsmöte häromdan (N var där) och det är ju rena katastrofen på hans avdelning. Gamla avdankade sovande tanter som är ovilliga till förändringar. De skiter fullständigt i vad som bestäms på möten och skyller ifrån sig hela tiden om det är nåt som är fel. Ska försöka få in W på en syskonavdelning istället så att O kan gå där med sen.

    Krya på er, Nibla och lill-Nibla, hoppas det inte är magsjuka...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!