• Heloise

    Vad ska ni äta idag?

    Det fanns en vad-ska-ni-äta-idag tråd förut som var jätteinpirerade.
    Det är dags för en till sådan tråd tycker jag, så vad ska ni äta idag?

  • Svar på tråden Vad ska ni äta idag?
  • Tess80

    Min son har talat och ville ha blodpudding med bacon o lingonsylt idag. Det får nog bli det då min man jobbar (min man hatar blodpudding he he) Får passa på att ha sådana middagar dom dagar han jobbar

  • feministbrud

    Och ikväll blir det ost och korv från denna underbara matfestival! Ni som bor i Stockhom bör genast gå dit och köpa på er delikatesser för billig penning


    feministbrud skrev 2009-09-10 09:32:35 följande:
    Idag ska jag testa internationella matfestivalen på Sergels Torg. Var där och tittade igår och det verkar lovande.
  • Imma

    Bra tips! Ska absolut gå förbi på väg hem från jobbet. Tror att vi (mannen) planerar att panera fisk idag och äta stekt med lite blandade grönsaker.


    feministbrud skrev 2009-09-10 16:00:24 följande:
    Och ikväll blir det ost och korv från denna underbara matfestival! Ni som bor i Stockhom bör genast gå dit och köpa på er delikatesser för billig penning
  • Mamsellen på smällen

    Här blev det pannbiff, potatis och champinjonsås. Till det broccoli och kokta morötter plus sallad.

  • Imma

    Idag blir det färsk lax i ugn med västerbottenost och spenat. Ris till det.

  • Imma

    Tack igen för tipset! Köpte nybakade tyska kringlor (men de var nog egentligen österrikiska) till min man som har haft sån enorm hemlängtan den senaste tiden.


    feministbrud skrev 2009-09-10 16:00:24 följande:
    Och ikväll blir det ost och korv från denna underbara matfestival! Ni som bor i Stockhom bör genast gå dit och köpa på er delikatesser för billig penning
  • feministbrud

    Vad kul att du hittade något gott! Vi mumsade i oss ostar och korvar igår så att det stod härliga till


    Imma skrev 2009-09-11 15:38:52 följande:
    Tack igen för tipset! Köpte nybakade tyska kringlor (men de var nog egentligen österrikiska) till min man som har haft sån enorm hemlängtan den senaste tiden.
Svar på tråden Vad ska ni äta idag?