Vad ska ni äta idag?
Det fanns en vad-ska-ni-äta-idag tråd förut som var jätteinpirerade.
Det är dags för en till sådan tråd tycker jag, så vad ska ni äta idag?
Det fanns en vad-ska-ni-äta-idag tråd förut som var jätteinpirerade.
Det är dags för en till sådan tråd tycker jag, så vad ska ni äta idag?
Idag ska min bästa väninna fixa ihop nåt åt mig och ungarna. Vi ska på fest tillsammans kl. 18 och hon slutar tidigare än mig så hon tog på sig att ordna käk åt oss alla först. Underbart med såna väninnor när man är en heltidsarbetande småbarnsmamma
Jag bestämde mig till slut för att bjuda mina kollegor på lax med en röra på fetaost och creme fraich uppe på, som man slänger in i ugnen. Har dock inte bestämt mig för om jag ska ha potatisgratäng till bara kokt potatis. Och så sallad...
idag får min man ansvara för maten, jag tänker inte kliva upp ur sängen idag! Jäkla förkylning att inte ge sig. Men jag hoppas iaf på curry, mmm kycklinggryta m rödcurry!
Boertbjudan ikväll... :) Så de blir en öpveraskning. Till lunch blir de spagetti och köttfärssås med lite goda grejer i.
Kycklingfajitas. Som en tortilla fast med kycklingfilé istället för köttfärs.
Vi åt wok med kyckling och röd kurry och sköljer ner detta med champangen vi fick i bröllopssviten, och som vi inte orkade dricka då. Vi firar 2 veckor imorrn
Ikväll blev det buffé ute med ett härligt gäng. Fri buffé, betala bara drickan.. Var ingen jättegod mat, men klart godkänd - särskilt till det priset.
Det blev den där laxen med creme fraich och fetaost men måste erkänna att jag inte tyckte om det så där jättemycket. Fick tipset av en av tjejerna som skulle komma och som tur är åt de andra glupskt men jag tyckt som sagt att det var sådär. Så nu vet jag det.
Idag är det bröllop! Så, jag vet inte vad för gott jag får... men jag är övertygad om att allt kommer smaka underbart!
Ikväll blir det plankstek med kantarellsås.
Igår var vi ut och åt med ett glatt gäng, blåmusslor blev det för mig