• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    HAAAALLLÅÅÅÅÅÅ!*ropar så ni inte missar det här*
    Hörni filmen jag skrev om igår kväll-ni måste se den!

    Man blir helt vansinnig och den är alldeles fruktansvärd och värst av allt är att det är en sann berättelse.

    Och den är jättebra.

    SE DEN! Den ligger på Nyheter ivår videobutik. "Changeling" som sagt.

  • passionsblomman

    Aleta: trevlig resa!

    Själv åker jag till svärisarna ikväll och vidare till Småland och huset imorgon. Kommer tillbaka hit söndag.

    Nu är det sista rycket med packningen här på fm, avskedfika i sonens klass mitt på dan, hämta flyttbilen och nya soffan, packa så mycket som bara går in och så dra.

  • Frulle

    Go morron!

    Morr, vi fick inget besked igår. Allt dom då hade sagt till vår bankkille var att dom ville ha papper på att vi har tillsvidareanställning. Men dom hade ju inte sagt något om själva pengabiten!! Hmm.. Vi får se.

    Haha och så kollade jag på kul på stockholms bostadsförmedling. Dom hade ju för sjutton 2 hyresrätter i de områden vi planerar att köpa i.

  • Sonja68

    Godmorgon! Hittills har vi, jag och lillpluttan, lagt ett Disneypussel två gånger, ätit frukost, sett Dora Explorer och myst. Nu ska vi hitta på nåt annat att pyssla med
    Hörni, det är FREEEEDAAAAG idag
    Kram till alla goa tanter och tantfans.

  • TinkerBelle

    Hej hej tanter,

    Idag har det vart full rulle sen kl03.30 då maken började smsa.
    Svärmor hade några kortare andningstopp vid upprepade tillfällern, men nu verkar hon ha repat sig. Har svårt för att bestäma mig för om det är bra eller dåligt just nu.

    Informerade skolexpiditionen idag om vad som hänt mig igår och fick då veta att "ja vi är medvetna om att det förekommer, men har inga planer om att informera föräldrarna om det..."
    Visar sig att det hänt vid en annan grund skola som tillhöra samma organisation i förra veckan.

    JAG FATTAR INTE HUR DEM TÄNKER!!!

    Om jag vetat det kanske jag tänkt mig för två gånger istället för att stressat ha rusat in efter dottern.
    Tänk om någon annan råkar ut för samma sak?
    Håller på att författa ett mail och får väl ta saken i egna händer helt enkelt så kanske man kan förhindra flera liknade händelser.

  • passionsblomman

    Nu tantvänner, väntar jag bara på att sambon kommer med bilen vi hyrt och sedan ska det lastas och bär därefter av mot Västerås, för att imorgonbitti styra vidare mot Småland.

    Hoppas allt vi har HÄR åtminstone går in i bilen. Det är en stor soffa vi köpt...

    Ha en trevlig helg allihop och så får vi se om man jag en chans att läsa ikapp när jag loggar in nästa gång.



  • Bobou

    Blomman; klart du inte behöver fota soffan för min skull! Jag antog bara. av någon anledning, att du hittat den på nätet så att den bara var en länk bort... men det är klart, alla kan ju inte vara lika inbitna nätshoppare som jag, fysiska butiker går ju också runt. Lycka till med flytten!

    Fjällis, stort grattis till graviditeten, det hade jag missat! Vilken vecka?

Svar på tråden Tantvarning 5