• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Panzerfaust

    Det är snarare sådant här som tar mig igenom passen på gymmet:



  • Panzerfaust

    Jag betalade 850:- för ett gymkort som räcker fram till nyår.

  • passionsblomman

    HJÄLP nu vaknade min son!



    850:-, det var väl ganska billigt i förhållande till vad det kostar på en del ställen?

    -Märks det att jag inte haft något sådant där kort på tämligen lång tid?


    Panzerfaust skrev 2009-09-10 22:47:21 följande:
    Det är snarare sådant här som tar mig igenom passen på gymmet:www.youtube.com/watch
  • Panzerfaust

    Haha!

    Jo man studsar till om man har lite för hög volym på datorn när den låten kommer...

    850:- är billigt, friskis och korpen är väl generellt de gym som håller vettigast priser.

  • passionsblomman

    Nu kom sambon hem, så nu ska jag sätta i filmen som vi har kvar att se. Fast han kommer att somna, det vet jag redan...

    Changeling heter den och det är Angelina Jolie och John Malkovich i huvudrollerna. Hoppas den är bra! Det är Clint Eastwood som regisserat den.

    Imorgon ska jag packa resten av mitt liv och så ska jag kolla om det finns friskis dit jag flyttar.

    Godnatt med er!

  • Heloise

    fast det är gym kortet, jag betalar 550kr för jympakort(student iofs). Gymmet är inget för mig, nä ge mig tanter med bingo vingar, tjockisar, schlager och klämkäcka ledare!

  • passionsblomman

    Ett sånt ska jag ha!


    Heloise skrev 2009-09-10 23:02:21 följande:
    fast det är gym kortet, jag betalar 550kr för jympakort(student iofs). Gymmet är inget för mig, nä ge mig tanter med bingo vingar, tjockisar, schlager och klämkäcka ledare!
  • Heloise

    ja det tycker jag, det är en jäkla massa tanter där, tom en del gubbar

    Det är så befriande med folk i alla åldrar, stl och stilar.

  • Aleta

    God morgon tanter och farbröder!
    Tittade bara in lite snabbt för att säga hej, nu sticker jag till Dublin med syrran över helgen.
    Ni hade skrivit alldeles för mycket för att jag ska hinna läsa, det får bli när jag kommer hem.
    Kram på er!

Svar på tråden Tantvarning 5