• Svar på tråden Tantvarning 5
  • dfk

    Mina tjejer älskar idol och det gör jag med!
    Jag tyckte så synd om den där tjejen som grät sig igenom hela uppträdandet.
    Mellan snörvel och gråt sjöng hon och spelade gitarr.
    Hon fick som en panikattack för att hon var så nervös.

  • Frulle

    Jaaa jag håller med! Fan hono VAR ju jätteduktig.. Kunde dom inte låtit henne gå vidare till nästa runda bara?!

    Men den jag älskade mest var ju killen i slutet. han med glasögon. Vilken otroligt skön snubbe!!


    dfk skrev 2009-09-09 08:37:08 följande:
    Mina tjejer älskar idol och det gör jag med!Jag tyckte så synd om den där tjejen som grät sig igenom hela uppträdandet.Mellan snörvel och gråt sjöng hon och spelade gitarr.Hon fick som en panikattack för att hon var så nervös.
  • Im yours

    Godmorgon på er!

    Känner mig lite sömngrusig i ögonen fortf, m ska stax ta tag i den nya dagen

    Grattis dfk, bra gjort!

    Villamo; Alla har vi varit där, ge inte upp min vän. Efter regn kommer solsken. Kramar skickas nuuuuuuuuuuu.

    Sonja; Fy, för att bara bli bjuden på kallt vatten, i duschsammanhang. Jag, och dottern var på en Springsteen konsert för ex antal år sedan. Hade med mycket möda o stort besvär lyckats få en liten del rum, på ett vandrarhem i city. Inte nog med det japanska paret, där mannen snarkade som en stucken gris, som oxå bodde i samma rum. Då vi skulle morgonduscha, jag hoppade såklart käckt in som nummer ett. Good, vattnet var så iskallt att blodomloppet höll på att stanna. Tänk er, jag skrikandes, o viftandes i duschen. Och 20-talet andra gäster som stod i tur att nästan isas ihjäl. Jag lyckades iaf med att inte springa naken ut ur duschen. Men jösses vilken upplevelse

    Frulle; Vad är det för typer på ditt jobb, stöta på en gift kvinna. Har väl aldrig hört på maken Japp, sånna ska sättas på plats, bra rutet.

    Thinker; Tänker på dig, och din familj. Hoppas verkligen att det ordnar sig för din svärmor, så ni bara behöver vara det nygifta paret ni är.

    Heloise; Eftersom jag har sånt flow just nu, skickar jag några flow-vibbar till dig.

    Blomman; Jag är så jätteglad för dig, o din braiga, gulliga familj skull. Det är klart att allt ordnar sig (ny skola, jobb). Du har ju skaffat dig ett tornrum för sjutton!!!

    Nu ska jag varmvatten duscha! Solong mina vänner ♥ ♥

  • passionsblomman

    Jag tror tjejen som bröt ihop är mer hjälpt av att få jobba på att plocka fram lugnet och sådär och komma tillbaka nästa år. Eller så kommer hon på en senare audition redan här i årets omgång.

    Hon hade talang, men det krävs att man håller ihop lite bättre än sådär tyvärr. Det hade de rätt i.

    Västeråskillen vill jag ha på skiva. Bring me!

  • Frulle

    Nu ska jag vara lite seriös här ang blommans hus!!

    Visst SKA du bjuda in oss tanter på riktigt??!!

  • dfk

    Tack Im yours!

    Ja den där killen var väl häftig, vilket härligt smile!
    Man blev sådär varm och glad i hela kroppen av honom.
    Ja alltså jag menar inget snuskigt nu.

    Han som var färgad och sjöng och tog i så hela jurypanelen kom igång med trummanden och allsång, var lite kul!

  • passionsblomman

    Egentligen står jag knappt ut med Idol i början, för jag lider så SVÅRT av alla galna och dåliga...men shit, ibland får man sig ett garv!

    Han som Bagge undrade om han inte kunde sänka tonarten lite..

  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-09-09 08:32:54 följande:
    Ojsan! Ja min son vill också se Idol, men det är villkorat med OMEDELBAR förflyttning till sängen direkt när det är slut.Absolut och verkligen för vuxet för barnögon. Men lagom vuxentid. 21-22 är bra på vardagar. Då orkar man se det, och kan dega lite lagom. Just frågeställningarna, hur man skulle bli, välja och handla tycker jag är lite intressanta.
    Jo, det är mitt villkor också: rakt i säng efter Idol. Men igår blev hela kvällen rörig och uppfuckad för det där med vattnet. Var hittar man en någorlunda REN hink så där i en hast. Alla är fulla med nåt j*a grejs. Sedan ut och passa på traktorn med vatten när han åkte förbi. Sedan värma vatten och så tvätta de små liven. Så det var lite oordning i min annars så _ordningsamma_ (obs IRONI) vardag

    Ja, jag tycker också det är intressant. Hur skulle man själv påverkas i en sån där situation. Är man en surviver över huvud taget? Jag vet att min man är det, men är jag det??? Psykiskt kanske jag är det(men det kan man ju aldrig med säkerhet veta ändå)men rent fysiskt så vet jag inte.
  • passionsblomman

    Jamen såklart jag ska!!!


    Frulle skrev 2009-09-09 08:43:24 följande:
    Nu ska jag vara lite seriös här ang blommans hus!!Visst SKA du bjuda in oss tanter på riktigt??!!
  • Sonja68
    dfk skrev 2009-09-09 08:43:26 följande:
    Tack Im yours!Ja den där killen var väl häftig, vilket härligt smile!Man blev sådär varm och glad i hela kroppen av honom. Ja alltså jag menar inget snuskigt nu.Han som var färgad och sjöng och tog i så hela jurypanelen kom igång med trummanden och allsång, var lite kul!
    Jorå... lite snuskiga tankar for nog genom huvudet, erkänn
    Nä, jag skoja förstås! Jo, han var cool på nåt vis. Förutom att han rent musikaliskt var jättebra. Skön stajl på nåt vis.

    JO den där färgade som sjöng, han var ju hur härlig som helst, det kommer bli en klassiker som de kommer visa om och om igen. Ungefär som Olga och hon den indiska förra året
Svar på tråden Tantvarning 5