• Umbraz

    Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!

    Hittar ingen fortsättningstråd, vet inte om jag söker dåligt men jag startar denna tråd så får vi se vad som händer.

  • Svar på tråden Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!
  • 010809
    SommarNoll9 skrev 2009-07-28 08:37:36 följande:
    Hur gör ni andra med gästbok? Och om ni har, vad har ni köpt för någon och vad skriver ni i den?
    Det var en bra fråga, jag har precis köpt en enkrl liten bok, men man ska väl skriva nåhot på första sidan..
  • Brud augusti

    Vi har köpt en bok med blanka sidor på "Ordning och reda". på varje sida har vi sedan satt ett kryss i fotostorlek. Så vi har tänkt att en gäst/ett par ska skriva någonstans på sidan (inte krysset) och sedan sätter vi in en bild på den personen. På första sidan kommer det att sitta en bröllopsbild på oss. Toastmastern kommer att informera om detta, så jag hoppas alla förstår :)


    SommarNoll9 skrev 2009-07-28 08:37:36 följande:
    Hur gör ni andra med gästbok? Och om ni har, vad har ni köpt för någon och vad skriver ni i den?
  • ElMac

    Vi kommer göra typ samma :)

    Brud augusti skrev 2009-07-29 09:41:07 följande:


    Vi har köpt en bok med blanka sidor på "Ordning och reda". på varje sida har vi sedan satt ett kryss i fotostorlek. Så vi har tänkt att en gäst/ett par ska skriva någonstans på sidan (inte krysset) och sedan sätter vi in en bild på den personen. På första sidan kommer det att sitta en bröllopsbild på oss. Toastmastern kommer att informera om detta, så jag hoppas alla förstår :)
  • Umbraz

    Kära vänner, från och med idag börjar huset fyllas med folk, jag kommer antagligen inte ha så mycket datatid med andra ord. Nu är det bara två dagar kvar......
    Jag tänkte passa på att önska alla 1/8-brudar lycka till, och även de två som står brud den 8/8, om jag inte hinner göra det under resterande två dagar. Efter bröllopet blir jag off, då vi åker på en veckas bröllopsresa, men sen lovar jag att återkomma med lite bilder och lite upplevelsesnack. Det vore verkligen kul att se era andras bilder från samma dag, som att knyta ihop påsen, nu när vi hängt här så länge tillsammans.
    Fram tills nu har jag varit ganska lugn men nu börjar det allt pirra lite i magen.
    STORT LYCKA TILL på lördag tjejer!!!!

  • SommarNoll9
    Umbraz skrev 2009-07-30 08:51:02 följande:
    Kära vänner, från och med idag börjar huset fyllas med folk, jag kommer antagligen inte ha så mycket datatid med andra ord. Nu är det bara två dagar kvar......Jag tänkte passa på att önska alla 1/8-brudar lycka till, och även de två som står brud den 8/8, om jag inte hinner göra det under resterande två dagar. Efter bröllopet blir jag off, då vi åker på en veckas bröllopsresa, men sen lovar jag att återkomma med lite bilder och lite upplevelsesnack. Det vore verkligen kul att se era andras bilder från samma dag, som att knyta ihop påsen, nu när vi hängt här så länge tillsammans.Fram tills nu har jag varit ganska lugn men nu börjar det allt pirra lite i magen.STORT LYCKA TILL på lördag tjejer!!!!
    Lycka till själv och ha en underbar och fantastisk dag!!! Och njut sedan av en härlig bröllopsresa!

    Tyvärr har ju väderprognosen ändrats igen och det verkar bli mulet med risk för regn. Men vi blir ju gifta ändå!
  • ElMac

    Men hallå, jag som gifter mig den 7e då? ;)

    Grattis i förskott och lycka till med allt!


    Umbraz skrev 2009-07-30 08:51:02 följande:
    Kära vänner, från och med idag börjar huset fyllas med folk, jag kommer antagligen inte ha så mycket datatid med andra ord. Nu är det bara två dagar kvar......Jag tänkte passa på att önska alla 1/8-brudar lycka till, och även de två som står brud den 8/8, om jag inte hinner göra det under resterande två dagar. Efter bröllopet blir jag off, då vi åker på en veckas bröllopsresa, men sen lovar jag att återkomma med lite bilder och lite upplevelsesnack. Det vore verkligen kul att se era andras bilder från samma dag, som att knyta ihop påsen, nu när vi hängt här så länge tillsammans.Fram tills nu har jag varit ganska lugn men nu börjar det allt pirra lite i magen.STORT LYCKA TILL på lördag tjejer!!!!
  • 010809

    Ja stort lycka till till alla som gifter sig undet hela augusti!

    Vi var och tränade i kyrkan igår, då känns det väldigt verkligt..fast nu känns det overkligt igen när man är hemma =P

    Vi får verkligen hålla tummarna, för just nu ser vädret inte så lysande ut för lördag.. men som sagt, gifta blir vi i alla fall =)

    efter helgen åker vi på en två veckors resa, så jag är åter i slutet av augusti..då ska det bli kul att läsa om hur ni andra haft det! =)

  • Idefixen

    Lycka till alla som gifter er nu närmsta veckorna!
    Här har de gått 2 månader sen bröllopet, och nu väntar vi barn

    Hoppas ni alla får kanonbra väder på er stora dag!

  • Umbraz

    Oj förlåt, självklart STORT GRATTIS till dig!!!!!!!!! Inte meningen att förbise dig, sorry.


    ElMac skrev 2009-07-30 09:22:17 följande:
    Men hallå, jag som gifter mig den 7e då? ;)Grattis i förskott och lycka till med allt!
  • Umbraz

    Hej bara, här går det undan mår jag säga, hi hi. Grattis till framgångarna i bäbisfabriken. Tack för att du tänker på oss!!


    Idefixen skrev 2009-07-30 12:11:10 följande:
    Lycka till alla som gifter er nu närmsta veckorna! Här har de gått 2 månader sen bröllopet, och nu väntar vi barn Hoppas ni alla får kanonbra väder på er stora dag!
Svar på tråden Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!