• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    Ja!!! Glömde ju helt att din mage också smittar numera! Sorry!

    lanovia 08 skrev 2009-08-04 12:25:44 följande:


    Eller kanske en dubbelgnugg och 2 nyfödda bebisar när jag kommer ner till Malmö i oktober?? annars.
  • Villemoa

    Jisses, vill du se på sladdar så kom hem till oss!! Under databordet ska vi inte ens prata om alla sladdar som finns, sen alla andra sladdar man har; lampor, förlängningssladdar, tv, box etc.....

    Du är såå duktig Blommis!! Jag blir svettig bara jag läser vad du skriver


    passionsblomman skrev 2009-08-04 11:44:47 följande:
    Mäh!Jag skrev ett lååångt inlägg med kommentarer till alla men det kom inte med! Nå, jag är glad att jag har er som stöttar och hejjar iallafall och jag försöker ta det jhär i så lugn och metodisk mak det går. Ingen är betjänt av en hysterisk Passion.Idag, exempelvis hade vi långfrukost och bara en massa småprat, kaffe och sitta i solen på altanen hela morgonen ända till 10.15 då min sambo åkte.Nu har jag suttit på golvet med ett meck utan like. Jag skulle flytta datorn, för att kunna måla resten och putsa fönstren, så jag drog ur alla sladdar och tvinnade ut hela härvan och sorterade upp dem snyggt och prydligt, varpå jag dammsög allt där bakom. Det såg hemskt ut!Nu är där lika många fula sladdar som vanligt, men det ser betydligt bättre ut än nyss.Idag ska jag måla resten i sovrummet och sedan ska jag putsa fönstren i vardagsrummet, för det var lite av en kick att se hur fiiiint det blev i sovrummet när fönstren plötsligt gick att se ut igenom...
  • passionsblomman

    Duktig men låååångsam!

    Det är väldigt vilken TID allt sådant här tar!
    Det är det man blir galen av. Det går liksom inte att bara svischa över och så är det klart.


    Villemoa skrev 2009-08-04 12:58:06 följande:
    Jisses, vill du se på sladdar så kom hem till oss!! Under databordet ska vi inte ens prata om alla sladdar som finns, sen alla andra sladdar man har; lampor, förlängningssladdar, tv, box etc.....Du är såå duktig Blommis!! Jag blir svettig bara jag läser vad du skriver
  • Villemoa

    Ja tänk om man kunde knäppa med fingrarna och vips så är allt klart!!


    passionsblomman skrev 2009-08-04 13:04:05 följande:
    Duktig men låååångsam! Det är väldigt vilken TID allt sådant här tar!Det är det man blir galen av. Det går liksom inte att bara svischa över och så är det klart.
  • passionsblomman

    Just det! Och TÄNK om man kunde städa en gång för alla!


    Villemoa skrev 2009-08-04 13:07:01 följande:
    Ja tänk om man kunde knäppa med fingrarna och vips så är allt klart!!
  • ingenjörsbruden

    Men nääääää hade ju skrivit ett inlägg som tydligen inte fick vara med....va sur jag blir!

    Sladdhärvor....det har jag på jobbet....men hemma? Nänänänä det är AJABAJA för maken! Han är rent ut av nitisk med dessa förbenade sladdar.....gör oftast altartavlor av det.....men en gång lysmask så sitter det väl alltid i.

    Guuu va fladderbuset hoppar o skuttar idag! Magen går i vågor här!

  • Villemoa

    JAA det skulle vara det ultimata!!


    passionsblomman skrev 2009-08-04 13:11:03 följande:
    Just det! Och TÄNK om man kunde städa en gång för alla!
  • passionsblomman

    Men var gör han AV dem då??? För även i era apparater måste det ju sitta sladdar?


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-04 13:20:50 följande:
    Men nääääää hade ju skrivit ett inlägg som tydligen inte fick vara med....va sur jag blir! Sladdhärvor....det har jag på jobbet....men hemma? Nänänänä det är AJABAJA för maken! Han är rent ut av nitisk med dessa förbenade sladdar.....gör oftast altartavlor av det.....men en gång lysmask så sitter det väl alltid i.Guuu va fladderbuset hoppar o skuttar idag! Magen går i vågor här!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan