• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

Jag tappade lusten att fixa härinne nu...

Men, bara jag har hämtat sonen, köpt middagsmat och ny fönsterskrapa, så kommer jag nog igång igen.

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-08-04 14:34:59 följande:
    Åh vad spännande!Själv har jag just tagit en dusch bakom knuten.Jag kommer att sakna det här med sjövattnet. Vi får nog lägga någon pump i ån så man får vattenspridarvatten och så upp på tomten.Det är förövrigt även slut med att knata naken i trädgården, har jag särskilt upplyst min sambo om...
    Hahahaha ja stackars herr Blommis nudist-karriär blev tämligen kort eller?!

Ni kanske kan köra med kroppsmålningar?!
    Det tillsammans med nybakade våfflor hade kanske blivit ett nytt populärt resemål i Michelinguiden...
  • ingenjörsbruden

Öhhh förra inlägget var ju till Ninnis....men det fattade ni nog.....hahahahaha

Skrev i söndags en superlång lista på måstefixagrejor.....har betat av en del på den....men jag känner en viss stress att vissa saker inte är gjorda....synd att jag inte har den stressen med jobb-grejorna osså!

• passionsblomman

VAD ska jag ta mig för att göra för middag idag då???
    Det är bland det värsta med sådana här faser i livet, att man måste ju göra alla vardagsgrejorna också, som att fixa mat flera ggr/dag exempelvis. Och man har ingen tid eller lust alls att anstränga sig.

Kanske fiskpinnar...

• Leksi

Eller vårrullar... det ska vi äta idag. Lagom arbetsinsats!

• Ninnnis

Nej, vi kör med helikoptrar. Eller hur, Hvidis?

ingenjörsbruden skrev 2009-08-04 15:17:28 följande:
    Har ni inga hissar i danmark...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan