• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

GRATTIS!!! Nu får du allt lägga in ett par bilder-eller många-i galleriet!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-03 16:08:27 följande:

Ja, då var man gift! Det var verkligen en helt fantastisk dag. Kunde inte blivit bättre. Håller på o läser allt ni skrivit sen sist jag var inne... så återkommer när jag är lite mer uppdaterad :)
  • Ninnnis

Grattis, Fru Jenny! Vill gärna se bilder och höra allt om er dag!

Ingis, vad mysigt att höra Fladderbuset! *vinkar*

Blommis, jag tycker du är DUKTIG som städar, fejar, målar, packar och dessutom inseminerar mitt i alltihop! OCH tar hand om din son på en föredömligt sätt

Nu ska jag chocka min kropp med lite skivstång/kondition

• Leksi

Grattis till bröllopet Jenny! Låter som ni hade en underbar dag!!

• Jenny står brud 090801

GRATTIS grå katt, vad härligt att det blev ett tydligare plus.
    Grå Katt skrev 2009-08-03 12:23:31 följande:

Hej alla!NU har jag testat igen och det blev ett starkare plus! Och jag ser detta som ett juli-plus eftersom första pluset kom den 31/7!Iiiiiiiiihh! Jag är gravid!Förresten, är det någon som kan tipsa om bra gravid-bok?
  • Jenny står brud 090801

Oj, vad det skrivs här. Men nu är jag uppdaterad med vad som har hänt här. Och det var ju mycket roligt nytt. Grattis än en gång till er två som fått plus. Håller tummarna för att det blir plus för oss andra med snart.

Skall lägga in lite bilder i mitt galleri nu, så berättar jag lite om dagen sen.

• Jenny står brud 090801

Nu finns det lite bilder på oss i mitt galleri. De är inte redigerade ännu, men ni får hålla till godo med de så länge...

• Jenny står brud 090801

Så skall jag väl försöka mig på att berätta lite om den stora dagen. Känns lite svårt, då jag liksom inte har smält det riktigt än.

Vigsel gick kanon bra, självklart var jag nervös innan. Men det hör väl till. Min man däremot var hur lugn som helst, som vanligt. En barndomskompis till mig sjöng i kyrkan, helt fantastiskt. Var så roligt att ha en nära kompis som solist. Man märkte på honom att han med var rörd, då han fick tårar i ögonen när han sjöng :)

Vi hade ju festen på vår gård som vi köpte i våras, så bröllopet var lite som en inflyttningsfest också. Vi hade renoverat i ladan, och det blev verkigen så häftigt som vi hade tänkt oss... med bar, matplats och dansgolv. Mamma och jag hade sytt stolsöverdrag i vitt så allt i textil var vitt.

Alla gästerna som hade anmält sig kom, så vi var 117 gäster. Och alla var så glada för vår skull. Vi hade fixat allt själva, med hjälp av släkt och vänner, från mat till festprogram. Det var så mycket som kunde gått fel, men inget gjorde det ; )

Bandet spelade fram till midnatt, sedan var det "vanlig musik". Massa folk dansade, vi också fram till klockan 03.00 då vi åkte mot vårt hotell. Där fortsatte vi med det man brukar göra på bröllopsnatten :)

På förmiddagen hade vi brunch och presentöppning för de gästerna som valt att stanna kvar.

Har säkert glömt massor, men nu kanske ni kan få er en bild av hur vi hade det. HELT UNDERBART.

• Jenny står brud 090801

Hur gör man smilgubbar på det här forumet, funkar ju inte så som jag gör...

• passionsblomman

Du ska sätta en näsa också, alltså ett bindestreck mellan de tecken du redan gör. Då blir det en

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-03 18:40:06 följande:

Hur gör man smilgubbar på det här forumet, funkar ju inte så som jag gör...
  • passionsblomman

JÄTTEFINA!!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-03 18:24:54 följande:

Nu finns det lite bilder på oss i mitt galleri. De är inte redigerade ännu, men ni får hålla till godo med de så länge...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan