• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80
    Ninnnis skrev 2009-08-03 11:16:55 följande:
    Hvidis, "rulla ihop dem till en b-kupa"
  • Hvidbrud

Klart du vill oc klart du ska! När ni minst anar det är det lilla plusset framme!

Låg och kramades med min man i gårkväll. Bara krama var så skönt. Vi två nära varandra. Det är inte många nätter till vi får som är så lugna. Man ska bara njuta av det man har i ögonblicket, annars har man ju inte ens det. Det verkar ni så himlans bra på!

• Hvidbrud

Kan bli rätt bra push på dem. Tur man inte ska ut och ragga med sina upprullade tuttar. Tänk om man får bett och han knäpper upp bh'n och ut rullar två en halv meter platt tutte... He he...

• Ankan80

Haha...du är för go!!

Hvidbrud skrev 2009-08-03 11:46:41 följande:
    Kan bli rätt bra push på dem. Tur man inte ska ut och ragga med sina upprullade tuttar. Tänk om man får bett och han knäpper upp bh'n och ut rullar två en halv meter platt tutte... He he...
  • Grå Katt

Hej alla!

NU har jag testat igen och det blev ett starkare plus! Och jag ser detta som ett juli-plus eftersom första pluset kom den 31/7!
    Iiiiiiiiihh! Jag är gravid!

Förresten, är det någon som kan tipsa om bra gravid-bok?

• Hvidbrud

Iiiiiiihhhh!!!! ÅÅååååååhhhhhh!!!! Graaaaaattiiiiiis!!! Guuuud så roligt!!!

Jag har "what to expect when you are expecting" som jag tycker har gett mig svar på alla små konstiga undror längsta vägen. Den är på engelska, så det ska man vara lite bra på. Kost tips och motionstips och annat bra. Vecka för vecka vägledning om vad som händer med barnet och med dig. Har inte hittat en bok på svnska som gav mig lika mycket...

Guuud vad roligt! Så är ni lika nära varandra som jag och Ingis! Det är ju jätte roligt!

Hur mår du?

• Grå Katt

TACK!! Jag känner ingen skillnad direkt. Kanske aningen tröttare än vanligt och precis som Ankan har brösten växt lite.

Tack för boktipset!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan