passionsblomman skrev 2009-08-03 09:34:02 följande:
Nä, de här tre dagarna har det sannerligen inte blivit mycket gjort. Lita småplock bara. Inseminarierna tog massor av tid och energi och jag har haft ngn slags trötthetsreaktion nu på att det är så mkt som händer. Liiite förkyld också, så jag får vackert ta det i den takt jag pallar med, annars palllar jag inte hela vägenSambon försökte få besked om jobbet nu.Gissa vad? Då har snubben som är ansvarig för rekryteringen åkt på SEMESTER och är inte tillbaka förrän den 17/8! Pissdåligt!Nå, det innebär alltså i praktiken att sambon inte kan säga upp sig förrän tidigast då, vilket i sin tur betyder att vi får köra flyttlassen och lämpa av mig och sonen i förväg, för jag anser att han behöver få börja i sin nya skola så fort det går.Alltså blir mitt projekt att packa upp och hjälpa sonen in i skola och fotbollslag. Sambon får jobba och så komma efter...Blixtnedslag, det är ta mig tusan inte att leka med när man ser det på nära håll!
Fullt förståeligt att du varit trött dessa dagar...det tar ju rätt mkt på krafterna att bara vänta på ngt....o när de då är insemination osv....så tar det ju ytterligare på krafterna.
Lille-förkylning....suger....har osså själv känningar....suck!
VILL INTE bli förkyld.
Nä men va fasen.....man kan väl inte vara på semester t den 17 aug! SUCK! Nåja.....det låter vettigt att du o sonen flyttar först o sambon kommer efter även om det inte är optimalt.
*blixtar o dunder....magiska under....tralalllalalala*
Nu har jag fixat försäkring för husbygget! *Med lite möda o en del besväääääär...tralalllaa*
Tur att jag börjat jobba igen så jag kan börja beta av på mina privata "Att-göra-listor"