WAAAAAAAA!!! Vad är det HÄR nu då för totalspännande news! Ankis, jag DÖR vad jobbigt med strecken! Hit med ett jättestarkt streckbesked NUU så vi kan jubla ordentligt! Shit vad spännande!
och så Grå Katt OCKSÅ!!!Grattis!HURRA!!! jag tycket väl att det var förbaskat snålt om plus i tråden den här månaden!
Kräftor säger ni? Det köpte jag igår. Jg älskar det mer än sushi tillochmed, och jag köper Svenska lyxiga underbara kräftor till bara MIG så fort jag kommer åt under säsongen.
Fast numera älskar lilleman dem också, så då lyxar vi med det när sambon inte är hemma. Han tycker iofs det smakar bra, men pillandet gör honom vansinnig.
Letade över hela stan efter en sådan där märkessköld idag igen. Tillslut gick jag förbi en liten butik som det stod "mynt frimärken och medaljer" ovanför.
Han hade sådana och fäste sina smågrejor på. Jag fick köpa en av honom!
Gullefarbrorn! Han var så rar att jag nästan borde börja samla lite medaljer bara för att köpa lite saker i hans affär...
Inseminariet gick finfint men den där snubben nere på ultraljudsstället, honom litar jag inte ett skit på."ja du förstår du är så svår att mäta på så det blir väldigt ungefärliga siffror"
"Nä, det är du som är kass jämfört med den andra killen" vill jag säga, men det är ju onödigt.
Nu blir det imorgon ockås, och om vi vill även söndag, men jag funderar faktiskt på om vi inte bara kan varahemma och försöka vidare själva på söndag, eller rättare sagt blir det väl lördagnatt då.