• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

    Härligt tjejen det här fixar du galant!!

    Gifter mig den 15/8 och vill ligga runt 70-75 kg!

    Fru Nolsu skrev 2009-07-07 17:34:36 följande:


    Hej, Hoppar in här igen!Körde kombinerad kur i ett par månader och gick ned 7 kilo. Blev sjuk och massa annat trubbel kom i vägen så har fått tillbaka 5 av de tappade kilona. Men nu är jag igång igen, har laddat och känner mig peppad. Målet är att komma ner runt 75-77 kg (83 idag) så att klänningen inte ska bli för stor :) Vilket lyxproblem!! Gifter mig 29 aug så det börjar närma sig nu, vill slippa stressa och hetsbanta sista veckorna. Nu är det träning 3-4 ggr per vecka och kominerad kur ( 3 påsar samt liten lunch).Bra jobbat alla!
  • Fru Nolsu

    Jasså! Vad roligt! Shit, det känns som om det närmar sig med stormsteg, var till floristen idag - kommer bli en superfin bukett!

    Lycka till!


    MilosMamma skrev 2009-07-07 17:45:51 följande:
    Ahhh sMma som mej ju både vikt o bröllopsdatum, najs =)Fru Nolsu skrev 2009-07-07 17:34:36 följande:
  • Fru Nolsu

    Har lagt upp frisyren, klänningen och blombuketten i galleriet - gå in å kika om ni är nyfikna!

  • MilosMamma

    är på dag 4 men har ätit alla dagar , men idag blir det rent, kkör medvetet halvt om halvt då jag ska på krogen på lördag, sen har jag en vecka på mej att gå ner ett par kilo tills blivande kommer hem från jobb i norge.

  • solrosfrö

    Öhum hej!
    Är hel ny på etta har fått mina påsar idag och ska köra kombinerad kur. Undrar hur mycket kcal innehåller en kycklingfile´? En typ lite större?
    Tänkte göra en maträtt med kycklingfilé och nå annat gott.

  • December 2009
    solrosfrö skrev 2009-07-15 19:50:24 följande:
    Öhum hej! Är hel ny på etta har fått mina påsar idag och ska köra kombinerad kur. Undrar hur mycket kcal innehåller en kycklingfile´? En typ lite större?Tänkte göra en maträtt med kycklingfilé och nå annat gott.
    gå med i aftonbladets viktklubb Där kan du räkna lätt
  • MilosMamma

    Hu rgår de för er är på dag 4 med ren kur och jag måste säga, Vilken skilland det är att joba mot att bara gå hemma på kuren

    Första omgången avr skitjobbig mot nu, liksom redan dag 4 och det känsn som jag började igår, ska väga mej på Måna´dag. Är dålig med vattnet, ska skärpa mej.

  • emersson

    Så var det dax för cambridge för mig oxå, var så duktig ett tag men sen spårade det ut totalt här så nu har jag gått upp 4 kg :(:( börjar med kombinerad idag sen är det dax för ren kur. Vad hemskt det är att det är så lätt att gå upp det som man verkligen kämpat för ...

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!