• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • hujjedamejj

    En shake tagen och en spring/powerwalking runda på en timma avklarad!! Ikväll blir det omelett!!

  • Peppy

    Ni är så duktiga som tränar! Jag har bara gått en powerwalk denna vecka... har inte orkat mer. Haft mycket på högskolan med tenta och uppsats och opposition. Men nu är det tack och lov över! Ska börja sommajobba imorgon, men jag hoppas jag får tid över att gå ut och gå och styrketräna på F&S.

    1,5 vecka har gått sedan jag startade på kuren... tycker det går lite trögt - magen är uppsvälld, fattar inte varför! Kan det vara för att jag dricker en del Loka?

    Bio ikväll! Min sambo kommer säkert köpa godis eller nått sånt. jag ska inte ha nått! Han frestade verkligen mitt tålamod igår när vi satt och tittade på tv: han hade beställt en god pizza och åt sedan chips (jag fick sitta och sniffa på godsakerna...=((

    Fast även om jag inte ätit cambridge hade jag inte ätit det - mitt i vardagen! Dumma sambo!

    /P

  • Duchess

    Hur går det för er andra? Här går det långsamt framåt just nu pga min onda hals. Jag behöver halstabletter för att inte hosta så mycket, och det påverkar ju även vikten. Men jag mår bättre idag. Förhoppningsvis kan jag klara mig utan tabletter från i morgon. Jag ska dessutom på 30-årskalas imorgon kväll, och planerar då att med berått mod äta en bit tårta

    Sen blir det hårdkörning igen. Jag är 3,3 kg från att nå mitt delmål: att vikten ska börja med en sexa.

  • December 2009

    Jag köpte mer pulver i måndags. Hade gått ner en del i fettprocent Känns ju bra!

    Igår tränade jag 20+30 min step på min wii sen även lite boxning mm. Sen gick jag en halvmil raskt med hunden Så känns bra!

  • Duchess

    Så duktig du är med motionen! Jag längtar efter att bli av med min onda hals så att jag kan återuppta mina långpromenader.

    Funderar faktiskt på att investera i en träningscykel. Jag skulle lätt kunna cykla en timme varje kväll framför TV:n. Mitt problem är nämligen att ta sig upp från soffan och ut i naturen eller till gymet när vädret är halvdåligt...

    December 2009 skrev 2009-06-04 12:47:30 följande:


    Jag köpte mer pulver i måndags. Hade gått ner en del i fettprocent Känns ju bra! Igår tränade jag 20+30 min step på min wii sen även lite boxning mm. Sen gick jag en halvmil raskt med hunden Så känns bra!
  • December 2009
    Duchess skrev 2009-06-04 12:50:01 följande:
    Så duktig du är med motionen! Jag längtar efter att bli av med min onda hals så att jag kan återuppta mina långpromenader. Funderar faktiskt på att investera i en träningscykel. Jag skulle lätt kunna cykla en timme varje kväll framför TV:n. Mitt problem är nämligen att ta sig upp från soffan och ut i naturen eller till gymet när vädret är halvdåligt...December 2009 skrev 2009-06-04 12:47:30 följande:
    Jag har kommit så pass långt i wii att den låst upp såman kan gå step medan man ser tv Lilla dosan i handen räknar takten och sen kan man se tv kollade på Dr Phil om fetma medan jag träna haha va skitsmart!
  • Duchess

    Åhå...... det kanske är ett wii jag ska skaffa? Eller näe, jag är ju en gammal tant, så jag satsar nog på cykel. Fast det är lite lockande.

    December 2009 skrev 2009-06-04 12:54:58 följande:


    Jag har kommit så pass långt i wii att den låst upp såman kan gå step medan man ser tv Lilla dosan i handen räknar takten och sen kan man se tv kollade på Dr Phil om fetma medan jag träna haha va skitsmart!
  • December 2009
    Duchess skrev 2009-06-04 12:56:45 följande:
    Åhå...... det kanske är ett wii jag ska skaffa? Eller näe, jag är ju en gammal tant, så jag satsar nog på cykel. Fast det är lite lockande. December 2009 skrev 2009-06-04 12:54:58 följande:
    Wii är mycket roligare hade cykel, den samlade damm. Wii kan man leka med mycket mer. Tom vår 3½ åring lär sig bowla
  • hujjedamejj

    -0,2 hg =) Lite lite... men vi kämpar på.. Ska ut och springa så fort det blir uppehåll! =)

  • maddie04

    Hej på er alla! Är ny på forumet, Har varit igång med Ren Kur 2veckor nu, inget fusk, druckit massvis med vatten, har gått ner 3kg på två veckor, vilket jag antar är ok eftersom jag bara har sista 6kg att gå ner. Anledningen till att jag började med Cambridge är att jag har ett datum att passa (19juni!) då mått för min klänning ska tas...Kan man göra ngt ytterliggare för att påskynda viktnedgången?? Hur mkt får man lov att träna? Sist men inte minst..kommer jag skjuta upp i vikt så snabbt jag börjar äta även om jag håller mig strikt till GI kost (dvs. sallad,kyckling, fisk?)

    Lycka till ni alla!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!