• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • MilosMamma

    Jaha tillsammans med shaken så tar jag oich gör en brudbukett, wish me luck =)

  • December 2009

    Höll mig igår, andra shaken ner idag. Blev en vanilj som jag inte gillar för måste ha påsar till måndag då jag kan skaffa nya så drygar ut de goda med de äckliga så man inte i morrn och måndag får bara äckliga Så i kväll får jag unna mig en choklad igen. I morrn blir det äckeljordgubb till frukost, sen unna mig en choklad och sen äckelvanilj igen.

  • December 2009
    MilosMamma skrev 2009-05-30 13:10:10 följande:
    Nu e buketten klar. kolla på bloggen.www.piii.blogg.sefilar på en affärsideé med =)
    snygg Läckra färger!
  • MilosMamma

    brudens val.
    eller ja hon skulle ha orange o lime. och lite droppformad.
    December 2009 skrev 2009-05-30 13:23:14 följande:


    snygg Läckra färger!
  • Duchess

    Välkommen hit! Det här är ett bra ställe för att få pepp, inspiration och ork att kämpa vidare


    student73 skrev 2009-05-30 07:33:11 följande:
    Jag är en ny gammal Cambridge användare. Äntligen orkar jag ta nya tag. Mitt mål är att gå på ren kur i 8 veckor.
  • Duchess

    Jag har hört att vanilj passar bra att krydda med kanel. Har inte testat det själv än, men tänkte göra det imorgon. Återkommer med betyg på den när jag smakat!

    Jordgubb tycker jag är OK, men bara när jag använder stavmixer. Den funkar inte i shaker - den blir bara klumpig och otäck. Om man vill lyxa till det kan man mixa ner några färska eller frusna jordgubbar i shaken. Isbitar är också schysst!

    December 2009 skrev 2009-05-30 12:39:34 följande:


    Höll mig igår, andra shaken ner idag. Blev en vanilj som jag inte gillar för måste ha påsar till måndag då jag kan skaffa nya så drygar ut de goda med de äckliga så man inte i morrn och måndag får bara äckliga Så i kväll får jag unna mig en choklad igen. I morrn blir det äckeljordgubb till frukost, sen unna mig en choklad och sen äckelvanilj igen.
  • December 2009

    Duchess: Körde med kanel.. smakade ännu mer skit Utan påminner det åtminstone om vaniljsås.. med kanel.. som uppspydd äppelkaka med såsen haha

    Usch har ingen mixer får våldgästa nnå som har haha

  • Duchess

    Hmm.. det lät ju inte så lovande.. Nåja, jag får väl prova ändå. Smakar det jättedåligt så får jag dumpa eländet och göra en chokladshake istället.

    Stavmixer rekommenderas verkligen! Jordgubb blir en helt annan sak med mixer. Jag har också märkt att grönsakssoppan (den enda soppan jag gillar) blir mycket slätare och godare med mixer. Därför har jag gjort så nu att jag tar kakao eller choklad/mint när jag äter på jobbet (där jag bara har en shaker) och äter grönsakssoppa och jordgubbsshake hemma.

    December 2009 skrev 2009-05-30 15:04:24 följande:


    Duchess: Körde med kanel.. smakade ännu mer skit Utan påminner det åtminstone om vaniljsås.. med kanel.. som uppspydd äppelkaka med såsen hahaUsch har ingen mixer får våldgästa nnå som har haha
  • December 2009
    Duchess skrev 2009-05-30 15:09:21 följande:
    Hmm.. det lät ju inte så lovande.. Nåja, jag får väl prova ändå. Smakar det jättedåligt så får jag dumpa eländet och göra en chokladshake istället. Stavmixer rekommenderas verkligen! Jordgubb blir en helt annan sak med mixer. Jag har också märkt att grönsakssoppan (den enda soppan jag gillar) blir mycket slätare och godare med mixer. Därför har jag gjort så nu att jag tar kakao eller choklad/mint när jag äter på jobbet (där jag bara har en shaker) och äter grönsakssoppa och jordgubbsshake hemma. December 2009 skrev 2009-05-30 15:04:24 följande:
    Hörde att det är mors dag i morrn *ger karln menande blickar och pikar att barnen vill ge mamma en*
  • Duchess

    Bra tänkt! En stavmixer är bra att ha även till annat, så varje hushåll borde ha en.
    *hoppas att din sambo förstår vinken*

    December 2009 skrev 2009-05-30 15:10:05 följande:


    Hörde att det är mors dag i morrn *ger karln menande blickar och pikar att barnen vill ge mamma en*
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!