• Pumpkin

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 14!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3215315.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • furillen

    Englali, vad skönt med svar! och att det är något som ni faktiskt rent konkret kan göra något åt. hoppas det ordnar sig för er nu då! håller alla tummar

    Pumpkin, oj vad tråkigt. hoppas ni kan lösa er vardag ändå.

  • Englali
    furillen skrev 2009-04-27 23:38:47 följande:
    Englali, vad skönt med svar! och att det är något som ni faktiskt rent konkret kan göra något åt. hoppas det ordnar sig för er nu då! håller alla tummar Pumpkin, oj vad tråkigt. hoppas ni kan lösa er vardag ändå.
    Detsamma du, jag håller alla mina tummar för er också. Och du, låt det inte gå för lång tid för er heller. Be om hjälp, det är ju faktiskt det finns för!! Kram på dig!
  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Här händer det inget poå bebisfronten ännu... dryyyygt att gå över... men men han kommer väl så småningom.. min BM tröstade mig med att än så länge har inget barn "dunstat" utan alla har kommit ut... hahha

    Englali: Åh vad skönt att få något konkret efter provsvaren!!! nu vet man ju hur man ska behandla! Hoppas det går fort när väl rätt medecin sätts in, varför fick han inte ta medecinen på sommaren?

    Pumpkin: det är bra funderingar du har... det är klart att livet förändras och det kommer mycket negativt men jag tror livet med barn inte kan vara annat än UNDERBART! jag menar när vi skaffade zelda... så tänkte vi på allt negativt, tidiga mornar, dyra vetrinärkostnader, bli låsta, inte kunna resa vart vi vill när vi vill osv... men jag kan absolut inte tänka mig ett liv utan henne och med ett barn kommer allt bara bli SÅÅÅÅ mycket mer och sååå mcyket bättre...

    (sorry att jag jämför barn med djur nu men har man djur själv kan man nog förstå hur mycket man älskar sin "bebis" visst pumpkin? dina katter betyder ju sååå mycket och inte tar väl de för mycket av din kärlek utan gör den på nåt vis bara större... inom familjen... alltså att det räcker till Lasse ändå..

    flum flum flum... gravidhormoner skyller jag på,,, var det nån som hängde med?

  • Englali

    Snitte: Ingen bebis än? Håll oss uppdaterade... o det var ju skönt för dig att BM bekräftade att alla barn kommer ut förr eller senare

    Ang. A:s medicinering så är den så otroligt stark, att han inte får vistas i solen när han äter den, därav är inte sommaren så lämplig. Det kan ta tid innan det hjälper, han ska på en beh. till den 9 juni och sen får vi se... läkaren sa att vi skulle iaf ställa in oss på att det kan ta upp till ett år innan det lyckas. Men men, vi får kämpa på

  • Snitte- 5/7-2008

    bebisen är kvar i magen... bf+6 nu...

    Englali: aha.. då förstår jag.. när jag ränker efter är det väl rätt många behandlingar som gör ett "uppehåll" över sommaren pga av ökad risk av infektioner osv... Vad hette viruset som han hade drabbats av?
    Ja men det är väl bra att ha den inställningen att det kommer ta lång tid... sen om det går fortare är det ju bara ett plus Jag tänker på er iallafall och håller tummarna!

  • Pumpkin

    Hallå tjejer!

    Hoppas ni har det bra så här i härliga maj?

    Snitte: Hoppas pojken har kikat ut nu, det lät ju som att det var på G i alla fall.

    Nu har jag precis skickat in och fått våra inresetillstånd godkända, så det är bara att sätta sig på planet nästa torsdag! Längtar som en tok Fast samtidigt så känns det så overkligt


  • Englali
    Pumpkin skrev 2009-05-07 11:20:41 följande:
    Nu har Becky fått sin söta pojke!
    Åh har hon!! Härligt! Hur vet du det??
  • furillen

    åhhhhhhhhh. vet du om allt gick bra?


    Pumpkin skrev 2009-05-07 11:20:41 följande:
    Nu har Becky fått sin söta pojke!
Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008