• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Humlan66

    Jag lag på mig 10 kg då jag slutade röka för en massa år sen , dom kilorna går inte att ta bort men sen lägger man på sig kilon med åren med, kroppen förändras ju ständigt tyvärr

    Men nog skulle jag gäärna vilja vara en 38:a alltid då skulle jag vara nöjd

  • MV85

    Oj så olika mål man har... Själv skulle jag vilja vara en 42-44 i byxor då är jag överlyckligt nöjd!
    Sen är det iofs inte mitt fel att jag inte är det idag utan min dumma sjukdoms... Men nu har jag i alla fall fått hjälp

  • sarahkka76

    Ja, det är så olika med kroppar faktiskt. Själv är jag en 40 och är definitivt inte smal. Det har ju med längd att göra också och vilka förutsättningar man har.

  • maj2010

    För min del handlar det inte så mycket om vilken storlek jag har på kläderna. Det är mer formen på kroppen som stör mig. Har slappat till mig och lagt på mig några kilo sen jag bytte från ett jobb där jag gick mycket till kontorsjobb och dessutom blev sambo. Det mesta har satt sig på magen. Stor rumpa och breda lår har jag alltid haft, men inte putmage. Behöver träna mer... Nu blir det cykling till och från jobbet (ca 9,5 km per väg) några gånger i veckan i alla fall.

  • makupala

    ja, den hänger redan i garderoben och väntar på att få bli använd.. beställde den skräddarsydd, så den sitter perfekt!


    tesand skrev 2009-05-25 14:05:57 följande:
    Makupala= den är underbar=) så fort jag såg den så bestämde jag att jag ville ha den=)... ha du köpt din och fått den redan eller?tänkte på storlekar och så.
  • workoutgirl

    maj2010:
    Jag har samma problem som du. Nu jobbar jag på kontor och får inte mycket motion alls så nu har jag fått putmage och ser smått gravid ut, inte alls kul. Men idag blir det core på lunchen och så ska jag försöka börja träna inför tjejmilen. Trivs inte alls med min feta mage.

    Och på lördag ska jag och en kompis gå och prova klänningar. Det är lite skräckblandad förtjusning men jag ser fram emot det

  • Fenixx

    workoutgirl>> skoj att gå och kika på klänningar. hoppas du hittar nån modell du vill ha.

  • MissMijah

    Kan slå vad om att vi alla komemr glänsa och känna oss vackra på dagen D. Alla har vi nog våra skavanker men stör sig på.

    Jag har min mammamage, som jag tyvärr får leva med. Men jag har fått en underbar frisk son. Och det spelar ingen roll om jag svälter mig heller, jag har så mkt överskottshud, för jag var SJUKT stor. och det kommer liksom vara kvar oavsett. Tyvärr!

  • Krystal

    Jag bestämde mig i slutet av februari att "nä, stopp och belägg..vågen ska inte visa mer.." så jag la av direkt med drickor och små ätande och började med frukost. Och med hjälp av Wii Fit och ett gymkort två gånger i veckan har jag gått ner ca 8-9 kilo på tre månader
    Målet är att gå ner ytterligare 15 kg till nästa sommar... då jag hoppas ha nått min "trivselvikt", vilket ändå är ca 10 kg för mycket om man ser till vad jag "borde" väga, men det bryr jag mig inte om...
    Jag bantar inte, eller följer någon speciell populär diet..jag håller bara igen på godsaker... och rör på mig lite mer än förr

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6