• Anja 19 juli 2008

    Fruar i Lund - del 2

    Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

    Hej allihop

    Nu när alla Lundabrudar - sommar 2008 - har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd.

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 2
  • Embo81
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 18:53:24 följande:
    a wife to be skrev 2009-02-18 17:29:51 följande:Går det att sänka långsida o justera bäddhöjden?
    Var inne på tannus sida och tittade på era bilder från bröllopet! Fina! De som är tagna vid havet och med solen bakom är superfina!
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2009-02-19 09:35:58 följande:
    Var inne på tannus sida och tittade på era bilder från bröllopet! Fina! De som är tagna vid havet och med solen bakom är superfina!
    Tack ska du ha!

    Alla våra foton ligger nu att beskåda...
    www.tannus.se/081221/
  • Fröken Planera

    Ingenjörsbruden. Jättefina bilder!! Och Vilken make up! Var gjorde du den?

  • ingenjörsbruden

    Fröken Planera skrev 2009-02-19 09:51:21 följande:


    Ingenjörsbruden. Jättefina bilder!! Och Vilken make up! Var gjorde du den?
    Tack ska du ha!

    hehehehe...i badrummet!! Fick en provmake på MUS så jag köpte lite grejor där som jag använde....

    a wife to be: jag hör av mig snart.....
  • a wife to be

    WOW! jag är helt tagen, vilka vackra foton

    Vi valde bort "riktig" fotograf, det ångrar jag idag...


    ingenjörsbruden skrev 2009-02-19 09:40:07 följande:
    Tack ska du ha! Alla våra foton ligger nu att beskåda...www.tannus.se/081221/
  • ingenjörsbruden

    a wife to be skrev 2009-02-19 10:27:59 följande:


    WOW! jag är helt tagen, vilka vackra fotonVi valde bort "riktig" fotograf, det ångrar jag idag...
    Tack!
    Vi är toknöjda...välinvesterade kr även om det sved rejält i plånboken!
  • Anja 19 juli 2008

    Hej hörni

    Tror inte att jag hinner titta in till er. Precis kommit hem efter att ha lämnat barnen. Cykelns växlar hade frusit så jag har knackande lyckats ta mig fram med det jä..la åbäket. Nu ska jag äta frukost och duscha och sen blir det nog raka vägen till jobbet som gäller.

    Men nästa gång vill jag oxå kunna vara med

  • Fröken Planera

    Vad synd Anja.
    Vi får boka in nåt en dag när du kan.

    Ingenjörsbruden. Nu ger du mig ännu en anledning att anmäla mig till den där sminkkursen på destressed.
    Är det nån mer än Anja och jag som är intresserade???

  • ingenjörsbruden

    Fröken Planera skrev 2009-02-19 10:50:28 följande:


    Vad synd Anja.Vi får boka in nåt en dag när du kan.Ingenjörsbruden. Nu ger du mig ännu en anledning att anmäla mig till den där sminkkursen på destressed. Är det nån mer än Anja och jag som är intresserade???
    Ja en sminkkurs är kanon!!! Väl värt pengarna...o så får man provar man oftast ngn ny färg på ögonskugga som man ALDRIG vågat prova innan....

    Jag hänger gärna med på sminkkursen!
    Har ni funderat på när o så?
Svar på tråden Fruar i Lund - del 2