• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Vill nu

    De jag väljer mellan gick på 3500:- och 3800:-, så dte var rikitigt bra priser. Såg någon som låg runt 8500:-, men ingen dyrare tror jag...

  • Umbraz

    Men du, det var ju jättebra priser! Den klänningen jag har sett på nätet kostar 3.900kr. Jag trodde nästan inte att det fanns liknande priser i butik. Jag längtar till Stockholm och klänningsprovandet.
    Vill nu skrev 2008-11-16 11:23:22 följande:


    De jag väljer mellan gick på 3500:- och 3800:-, så dte var rikitigt bra priser. Såg någon som låg runt 8500:-, men ingen dyrare tror jag...
  • Vill nu

    Nä, jag blev oxå förvånad! Men glad så klart!


    Umbraz skrev 2008-11-16 12:01:44 följande:
    Men du, det var ju jättebra priser! Den klänningen jag har sett på nätet kostar 3.900kr. Jag trodde nästan inte att det fanns liknande priser i butik. Jag längtar till Stockholm och klänningsprovandet.Vill nu skrev 2008-11-16 11:23:22 följande:
  • 010809

    Ni som har varit på änglalikt, vet ni vad har de för öppettider?

  • Vill nu

    Hon har tidsbokning, så det är bara att ringa henne på 070-2333798 och boka. Tror att det är mestadels kvällar och helger, eftersom hon har ett "vanligt" jobb också.


    010809 skrev 2008-11-17 09:05:02 följande:
    Ni som har varit på änglalikt, vet ni vad har de för öppettider?
  • SommarNoll9

    Hej tjejer!

    Jag är ny här på bröllopstorget då min sambo friade till mig för snart två veckor sedan, på min 30-års dag Vi har inte kommit så långt i planerandet men siktar på att gifta oss till sommaren.

    Hoppas det är okej att jag hänger med i den här tråden!

    Vad har ni bokat för festlokaler? Vi har kikat runt på olika, men det är många som är dyra...

  • 010809

    Aha, men det är ju perfekt.. eftersom man själv har ett jobb som ska skötas oxå =)

    Vill nu skrev 2008-11-17 18:44:34 följande:


    Hon har tidsbokning, så det är bara att ringa henne på 070-2333798 och boka. Tror att det är mestadels kvällar och helger, eftersom hon har ett "vanligt" jobb också.
    SommarNoll9
    Självklart är det ok, alla är välkomna här! =)

    Vi kommer att vara i stallet i strömbäck..
    det beror ju på vad ni vill ha för lokal, om det ska vara en restaurang eller om ni ska catera mat..
  • Havsro

    WOOOHOOO!! Nu har jag beställt min klänning!!! :D Gud så spännande det ska bli och se vad som kommer...man vet ju liksom aldrig, och det kanske blir en extra krydda..som ett Kinderägg..ungefär...ett lite dyrare Kinderägg.. ;)

    Hon på Änglalikt var verkligen supertrevlig, så vill man ha bra bemötande o bra priser så är hon toppen! Tyvärr hittade jag inget som jag gillade skarpt där...

    men funkar det inte med denna så kanske det blir ett nytt besök...

Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...