• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Ore

    EA&MJ skrev 2009-01-29 16:36:04 följande:


    Mrs B-skratt vi lamnar barnen hos min make
    Ja men det låter väl som en utmärkt idé. EA:s make kan behöva öva, så att han har litet koll sen när det magiska vattnet börjar få full effekt...
  • Ore

    Nej, nu ska jag hemåt. Lovade min kollega dyrt och heligt att jag inte skulle vara kvar på jobbet i evigheters evigheter idag... (dvs till klockan sex)

    Kram på er alla!

  • Lapinette

    Ore - vi har en pump för champagne och en för vin så vi korkar igen och kan låta flaskorna stå ett par dagar. Superbra!

  • Mrs  B

    EA
    Jaaaaa, vilken bra idé!!!!!!!!!!!!!

    Oj, vad han kommer att få slita....

  • nennesjuttioåtta

    Lapinette
    de har telefontid må-to. Vet inte om de har stängt fredagar egentligen. Men det finns ingen telefonsvarare heller. Man kan faxa. DOH!

    Sweetiepajsaren

  • nennesjuttioåtta
    på er alla som engagerar er. Ledsen om jag haussade upp allt, snacka om att limmet smälte på mina hälar när jag flög där bland molnen alldeles för nära solen...
  • Lapinette

    Helt otroligt att de tror att man kan ställa kroppen efter deras öppettider!!??!! Samma när det gäller FET som inte kan göras på helger ... då får man hoppas att ens cykel inte är superpunktlig på 28 dagar.

  • nennesjuttioåtta

    lappis
    Preciiis! Jag hoppas ju att min cykel inte strular då... ÅÅh jag önskar jag hade ringt igår men då ville jag avvakta och se. FAAAn jag skulle ha testat imorse iaf.... MOTHAFOCKAAAAAAAA

  • Tinga

    Nej, Nenne! Med tanke på hur ledsen jag blir, kan jag bara ana dimensionerna på vad du känner. Det var ju verkligen er tur nu! Känner så med dig och önskar att jag kunde göra något så att det kändes bättre. Stor, stor kram!

  • Lapinette

    Men nennelainen är du verkligen säker på att det är mensen ...blod utspätt som vatten låter mer som mitt ex. och då menar jag inte den där svartsjuka saken som sökt upp mig på FB. Nu tror jag inte att du har utomkvedes men jag menar det är inte din vanliga mens som dragit igång.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!