• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru E

Det har med proverna verkar ju helsnurrigt! Ska se om jag inte kan fa en andra asikt, finns en kvinnoklinik i den stad dar jag jobbar (Mrs B har du varit dar??) sa kan ga inom dem imorgon och fraga. Jag vill veta varfor jag inte ska ta det...

Ore-klart du kan dricka bubbel

Mrs B-har ni redan bokat hotell nu da?? Ska se om jag far med maken, hanger da garna med er shopping ar helt min grej *fniss*

• Fru E

Nenne-gyn hade fatt det men inte skickat nagot svar till oss utan klamde fram det nu nar jag ringde och fragade om provet, hmmm tyckte ju innan han var bra men nu vet jag inte....

• Lapinette

nenne - vad då??? har de alltid stängt på fredagar??

De säger att det är så litet att det är omöjligt att se (cellerna).

• sweetstreet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenne-Skrutt!!!!
    FAAAAAAAAAAAAAAN
    Jag blir såååå ledsen. OCH förbannad!
    Jävla skiiit!

kramar om så att du blir blå!

jag inser att just nu finns inga tröstande ord, men jag tänker på dig gumman!

• Grodan12

Det känns väl inte som om vården underlättar graviditeter med tanke på sina öppettider. De har väl förstås inte någon telefonsvarare att lämna meddelande på så att du kan få ett recept?
    Jag hade mensvärk men dock inget blod, men det har ju andra haft som Lapinette sa. Förstår att det är tröttsamt att alla andra försöker hålla hoppet uppe, men det hade ju varit så underbart om det var din tur nu!

• sweetstreet

Jag blödde lite innan jag plussade. Fast inte massor. Fast tillräckligt för att tro att tanten var på besök. Därav väntade jag att testa tills typ 2 dagar senare eller så.
    Men jag vet inte vad som är vanligt eller inte vanligt.

Blir bara så ledsen att det inte fungerar för så många av er kämpar.

• Ore

Ja, men då hänger jag på bubbelfesten då! Korkar upp flaskan efter träningen ikväll...

När jag inte vill ha mer så får jag väl sätta på korken igen och spara resten till imorgon, eller blir det inte bra. Det går ju med vin, men hur är det med bubbel?

För vill jag bara ha ett glas kanske det är synd att korka upp en av de dyra flaskor som är de enda jag har stående just nu...

• Mrs  B

EA
    Mailar dig om var jag har varit.
    Japp, vi har bokat hotel, men jag kommer inte ihåg vilket det blev denna gång. Ska höra med maken sen!
    Hade varit kul om ni hängt med, men med två barn vet jag inte hur mycket shopping det blir i år (tveksamt lördag kanske söndag).

• Fru E

Mrs B-skratt vi lamnar barnen hos min make

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!