• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru E

AM-nu med Pergon sa ar cykeln kanon! Hoppas bara att det haller i sig sa har nar jag slutar med Pergon, kanns som om den har "hottat" upp AL lite sa den kommer nar den ska och tanten med. At ju rosenrot ett par manader men den andra manaden blev cykeln nastan 40 dar!! Likadant nar jag at Glandn sa vet inte om jag vagar prova mer eftersom cykeln verkar kajka ur och bli extra lang...

• Fru E

Men kopa burken kan man alltid gora och gnida sig mot den lite

• gosnosen

EA - svårt att råda när läkaren verkar så bestämd. Jag fick börja med att ta dag 3-provet när vi började utredas... Tog inte dag 21-provet förrän efter några månader ytterligare när dessutom makens simmare var utredda. Så jag tror nog inte att det är något man gör inför IVF. Att det sedan har lett fram till IVF-försök är ju en annan historia. Tror att alla här inne som gjort utredning har tagit dag 3-provet. Rätta mig om jag har fel!

• Fru E

Gosnosen-da blir jag annu mer forvirrad av det han sa, han lat valdigt bestamd pa att provet inte behovde goras de det inte paverkade vara chanser nu nagot.....

• MSW

Ea: Konstigt, men skönt att allt verkar vara som det ska!

• Fru E

Kan det vara sa att man inte behover dag 3 provet om dag 21 provet visar pa sa pass bra varden som jag hade??? Att de andra proverna med ar ok da.....inte vet jag...spekulerar bara..........ska sparka mig i baken nu och ga en runda och posta paketet till min kompis i Stockholm

• MSW

EA&MJ skrev 2009-01-29 15:10:28 följande:

Kan det vara sa att man inte behover dag 3 provet om dag 21 provet visar pa sa pass bra varden som jag hade??? Att de andra proverna med ar ok da.....inte vet jag...spekulerar bara..........ska sparka mig i baken nu och ga en runda och posta paketet till min kompis i Stockholm
    Ja, varför inte? Hoppas det är så, då borde det juh ta sig SNART!!
  • Ore

Japp, med det magiska vattnet och allt så borde det ju ta sig...

Vem är det som har AM:s bidrottninggelékapslar nu? Är det Nenne måntro? Om hon nu plussar *hoppas, hoppas* så kanske det är läge att skicka vidare den magiska burken...

• nennesjuttioåtta

Fuck. nu är hon här. Lagom en halvtimme efter att telefontiden är slut. och då blir det alltså ingen inseminatoin den här cykeln för de har stängt imorgon.

• nennesjuttioåtta

och ajg har sån jäkla mensvärk.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!