• Maliinka

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • Ninnispinnis

    Kollade i en hälsokostaffär, där hade de stora burkar med protein med/utan smak. Men vaniljen där kostade typ 350 kronor, det kändes lite dyrt...

  • Cantaton

    Våra kostar 375kr. Jag rekommenderar inte vaniljsmaken om du inte blandar ut den med hallon eller något.


    Ninnispinnis skrev 2008-10-31 09:21:10 följande:
    Kollade i en hälsokostaffär, där hade de stora burkar med protein med/utan smak. Men vaniljen där kostade typ 350 kronor, det kändes lite dyrt...
  • Ninnispinnis

    Smakar det illa även om jag bara blandar i det i gröten? Var köper ni erat?


    Cantaton skrev 2008-10-31 09:28:53 följande:
    Våra kostar 375kr. Jag rekommenderar inte vaniljsmaken om du inte blandar ut den med hallon eller något.
  • Cantaton

    Har aldrig blandat i gröt eller något annat, bara druckit som drink - dvs pulvret utspätt med vatten/mjölk och ev bär/frukt. Vi köper vårt i hälsokostaffären.


    Ninnispinnis skrev 2008-10-31 09:37:30 följande:
    Smakar det illa även om jag bara blandar i det i gröten? Var köper ni erat?
  • BrudSeptember2008

    Hej Tjejer!

    Minns ni mej?

    Har levt i syndens näste, och haft praktik så jag har inte hunnit kika in här någonting det senaste.
    Jag har lagt på mej en del under tiden...
    Men nu måste jag försöka skärpa mej igen.

    Har försökt att läsa ikapp lite om hur det har gått för er andra. Det verkar som ni kämpar på och går ner! JÄTTEDUKTIGT!:D

    Idag ska jag äta bara nutrilett, och ska försöka även imorgon.
    Bara för att bryta detta onda mönster med choklad och popcorn vareviga kväll.

    Dessutom så vill jag se snygg ut i min nya klänning som jag ska ha på en halloweenfest imorgon;)
    Hoppas på att lite av vätskan i kroppen ska försvinna, speciellt på magen....

    Jag har saknat er och tänkt på er!
    Kram!

  • Ninnispinnis

    Hej September!

    Kul att du är tillbaks!

    Då är det nya tag och ny pepp som gäller? Heja!

  • soosse

    åå nu ska jag och rida snart spöregn och storm eller isregn kanske rättare sagt

  • Ninnispinnis

    Låter kanske inte så kul, men tänk på vilka resultat du har uppnått!

    Själv ska jag hem och ta en powerwalk, sen städa huset, dammsuga, torka golven och tvätta. Sen kommer mannen hem, då ska vi äta tacos och mysa


    soosse skrev 2008-10-31 14:23:08 följande:
    åå nu ska jag och rida snart spöregn och storm eller isregn kanske rättare sagt
  • mme Plantier
    Ninnispinnis skrev 2008-10-31 14:26:47 följande:
    Låter kanske inte så kul, men tänk på vilka resultat du har uppnått!Själv ska jag hem och ta en powerwalk, sen städa huset, dammsuga, torka golven och tvätta. Sen kommer mannen hem, då ska vi äta tacos och mysa
    Åh, rida.. Vad mysigt! Jag längtar så efter att börja rida igen att även isregn låter lockande och ändå vet jag exakt hur jäkla mycket man fryser när man sitter av. Huuuu. Men lyckost dig i alla fall..
  • mme Plantier

    Hmm , skulle ju inte vara svar på "Ninnispinnis" inl. utan till "soosse".. Förvirringen är total