• Emma042

    Xtravaganza, här kommer jag!!

    Idag ska jag skriva in mig på extravaganza för kursstart v 38. Jag är sååå laddad men samtidigt skiträdd, tänk om jag förgås av hunger :D Någon som har testat? Jag ska gå ner ca 25kg hade jag tänkt....något vill jag iallafall losa!

    Har hört underbara historier om hur kilona rasar av. Vore jättekul om nån mer skulle börja samtidigt så man kunde stötta varandra.

  • Svar på tråden Xtravaganza, här kommer jag!!
  • AngelinaJolie

    Tjoho nu börjar jag....blitt ganska förkyld så jag kommer inte satsa på stenhård träning precis Men promenader skall jag göra, skönt att kollegorna stöttar en!

    Provade en med blåbär smak...helt ok, till lunch blir det svampsoppa.

    Kram kram

  • Emma042

    Idag är det 2 veckor tills jag ska börja smaska soppor. Sa det till storasyrran som svarade "åh, då kommer du ju vara smal till jul..." och hon sa det inte som att hon var glad för min skull. Nä, det har väl alltid varit bekvämt att ha en lillasyrra som är tjockare än henne själv. Störd jag blir på sånt!

    Men jag är iaf taggad inför min start. Nån sa till mig att då ska jag väl mumsa gott o fläska i mig de sista dagrna, men jag tror jag hoppar allt sånt. Jag har inget som helst sug efter nåt nu o börjar jag tugga så väcker jag ju begäret :D

  • pitesara

    Nu är jag inne på min 8:e dag..
    Hade det lite kämpigt igår men efter jag gjorde min mätning för veckan så fick jag en riktig kick... Hade bl a minskat 7 cm runt midjan och 5,5 cm runt rumpan :)..
    Riktigt kul det där :).

    Total viktminskning: 6,2 kg.

  • Emma042

    helt sjukt!! Stort grattis pitesara, gud man blir så taggad :D

  • AngelinaJolie

    Iuuu nu mår jag inte bra....ont i huvet sprungit och kissat 15 gånger, jag är torr i munnen och jävligt hungrig....aaaa det är bara dag ett!

    Pitesara på vilket sätt vad det jobbigt igår...tell me måste förbereda mig mentalt. Lyssnar du på skivan?

    Usch det här känns faktiskt jobbigt...vilken mes jag är!

    jag håller på hela tiden och tänker på min målbild, målbild, målbild....

    Skall snart in på möte bra en timme som försvinner där jag inte skall tänka på mat.

    Kram

  • Emma042

    Naaajjjje!! säg inte så AngelinaJolie!! Du får inte få mig att tappa lusten *skrattar*

  • AngelinaJolie
    Emma042 skrev 2008-09-01 13:37:35 följande:
    Naaajjjje!! säg inte så AngelinaJolie!! Du får inte få mig att tappa lusten *skrattar*
    Flåt inte alls mening och få dig tappa lusten.
    Åh är så choklad sugen

    Kram
  • pitesara
    AngelinaJolie skrev 2008-09-01 13:33:20 följande:
    Iuuu nu mår jag inte bra....ont i huvet sprungit och kissat 15 gånger, jag är torr i munnen och jävligt hungrig....aaaa det är bara dag ett!Pitesara på vilket sätt vad det jobbigt igår...tell me måste förbereda mig mentalt. Lyssnar du på skivan?Usch det här känns faktiskt jobbigt...vilken mes jag är!jag håller på hela tiden och tänker på min målbild, målbild, målbild....Skall snart in på möte bra en timme som försvinner där jag inte skall tänka på mat.Kram
    Drick ännu mer vatten, det hjälper både mot huvudvärken och hungern...
    Ja igår var jag bara så fruktansvärt sugen på mat, det var det enda jag tänkte på hela dagen men det går över det också :)
    Jag lyssnar på skivan ibland, tyvärr inte varje dag som man egentligen borde göra.
    Men ge inte upp.. det är dom första 4 dagarna som är värst sedan vänjer man sig och det gör magen också.
  • AngelinaJolie

    Usch skäms över mig själv så fruktansvärt dålig karaktär.
    Åt massa lakrits blev så dålig så jag kräkte upp allting...kan säga jag äter nog inte det igen.
    Ja en ny dag och början igen...så förbannad på mig själv förstörde för mig själv igår.

    Min huvudvärk försvann inte la mig vid nio och sov till sju imorse.

    Har tagit en cappucino shake idag faktiskt väldigt god.

    Kram

  • Mi och Nez

    Hej Emma och alla andra!

    Precis hemkommen från inskrivningen på Friskvårdshuset, Hbg och känner mig så laddad. (Emma, skrev in mig i måndagsgruppen så vi ses framöver!) Vill börja nu!

    Tänkte hör med er som redan går. Gruppmötena, är de en gång i vecka eller en gång i månaden. Frivlliga? Bra? Dåliga?
    Okej, klart att det till viss del beror på hur man är som person och hur gruppledare är. Men jag vill väldigt gärna höra lite om era erfarenheter och åsikter.

Svar på tråden Xtravaganza, här kommer jag!!