• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!!

    I´m back, kom hem igår kväll sent med flyget!! Vi har haft det underbart 30-35 grader varmt varje dag, seightseeing, sol & bad man kunde inte haft det bättre. Men är glad att vara hemma nu!!

    Skall just nu släcka datorn här på jobbet, skall hem och läsa lite mer allt ni har skrivit!!! Har vi bestämt någon träff?? Jag hänger på det vet ni Saknat er!!!

    Nu är jag fru Piskorowski Vill ni uppdatera mig om hur det sker nu med namn byte vad skall jag göra här näst? Känns som man har gift sig och sedan åkt iväg och inte tänkt på något annat!!!

    Saknar er och BT - Detta är ju som en drog!!! hihihi

    Hem nu och jag skriver mer snart!!! PUSSSSSS

  • AyBee

    Välkommen hem Fru Piskorowski säger jag me. Låt oss höra/läsa allt om resan. Lägg in lite foton vettja.

    Det kommer antagligen bli lite tyst från mig i helgen då jag sticker upp i Vänersborg i helgen. Kommer hem på lördag och uppdaterar mig lite då. Vissa ser jag på söndag. Ska bli lika kul som alltid.

    Astriden - tack för idag, gumman. Mysigt att ha dig här och tänk om 8 dagar är vi så gott som grannar om man jämför med nu.......

    Nu ska jag krypa ner i sängen och be för att A sover läääänge imorgon när vi är lediga Puss o gonatt

  • 31 maj 2008

    Välkommen hem, fru Piskorowski! Fika på söndag hemma hos Grund är nästa inbokade! Har vi sagt nån tid?

    Var och shoppade bebisgrejer i helgen förresten - fleeceoverall, och en del grejer i beige/vit stl 50. Det är ju så mysigt, men LÄTT att förköpa sig... Det är bara så mysigt att gå tillsammans och shoppa. Börjar ju liksom fatta att vi ska ha barn

  • Grund

    God morgon och Välkommen hem kära fru Amor!!! Härligt att ni haft en bra resa Fika hemma hos mig på söndag, vilken tid känner ni för tjejer?

    Val; vilken fin bild ni hade i tidningen! Nu måste vi verkligen ta tag i detta och få in en snart

    Kan tänka mig att det är lätt att förhandla sig 31 maj. Allting är ju så vansinnigt sött!!!

    Igår kom pappa hem till mig på kvällen och vi gick igenom väggen som ska målas och den var inte bra när vi kollade närmare. Skar upp på några ställen och 2-3 mm in i väggen var luftbubblor så de som tapetserat innan har bara spacklat och tapetserat, inte tagit bort de verkliga problemen. Så nu är det inte ens säkert vi kan måla utan måste hitta någon tapet istället... suck!

  • 31 maj 2008

    Aj då, Grund! Inget roligt när någon annan har gjort ett dåligt underarbete! Är det bara en vägg det gäller, elller är det överallt?

    Hoppas ni kommer att kunna måla, men annars får ni ge er ut på tapetjakt istället...

  • Grund

    Det är på ganska många ställen men jag tror vi öppnade upp de värsta blåsorna igår. Ska se om man kan sätta på sån där "tapet" som jämnar till väggen. Detta lär bli helgens utmaning

  • Astriden

    Jag är skitdeppig tjejer...
    missade teoriprovet på 3 poäng Kör up på måndag & kan boka om en ny tid efter det.

  • Grund

    Neeeeeeeeej Astriden!
    Nu blev jag också deppig
    Antar att 3 poäng är väldigt lite...

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5